Предмет "Медіапланування" № 83188

300 грн
Оплата наличными
  1. Преподаватели
  2. Услуги репетиторов
    1. Домашний мастер
    2. Курьерские услуги
    3. Клининговые услуги
    4. Бытовые услуги
    5. Строительные работы
    6. Ремонт техники
    7. Работа в Интернете
    8. Реклама, маркетинг, PR
    9. Логистические и складские услуги
    10. Разработка сайтов и приложений
    11. Услуги для животных
    12. Организация праздников
    13. Услуги тренеров
    14. Услуги красоты и здоровья
    15. Деловые услуги
    16. Автоуслуги
  3. Написание работ
    1. Преподаватели по предметам
    2. Репетиторы иностранных языков
    3. Бюро переводов
    4. Преподаватели музыки
    5. Автоинструкторы
    6. Другие репетиторы
  4. Другое в написании работ
    1. Рефераты
    2. Курсовые
    3. Дипломные
    4. Конспекты
Выполнить 12 декабря 2015
Просрочено
Складання маркетингового плану рекламної політики для підприємства/організації (або його товару/послуги) – бренду з метою розробки бренд-програми та медіаплану Є план виконання (13 пунктів) 1. Виберіть будь-яку торговельну марку (товар або послуга) - бренд, з якою Вам доводилося працювати або з якою Вам цікаво було б працювати. В якості об'єкта аналізу Ви можете вибрати який-небудь товар, послугу або ЗМІ (конкретний журнал, газету, телеканал, радіостанцію, Інтернет-портал). 2. Проведіть аналіз факторів, що впливають на вибір медіа стратегії бренду 3. Визначте цільову аудиторію товару/послуги-бренду споживачів даного підприємства (організації) 4. Визначте маркетингові завдання 5. Надайте характеристику підприємства чи організації (товарів/послуг)-бренду 6. Оцініть рекламні матеріали та рекламні кампанії підприємства чи організації (продукції/послуг)-бренду – за допомогою контент-аналізу чи моніторінгу 7. Оцініть рекламні матеріали та рекламні кампанії головних конкурентів підприємства чи організації (продукції/послуг)-бренду – за допомогою контент-аналізу чи моніторингу 8. Оцініть конкурентоспроможність підприємства (організації) і його продукції / послуг-бренду 9. Визначте цілі медіа стратегії бренду 10. Визначте етапи медіа стратегії торгової марки-бренду 11. Оцініть медіастратегії конкурентів 12. Визначте творчу стратегію реклами бренду 13. Сформуйте маркетинговий план Цена договорная.
Конфиденциальные данные задания (точный адрес, телефон и т.д.) будут доступны после добавления платного предложения