зробити самостійну роботу з теорії та методики виховання № 93200

50 грн
Оплата наличными
  1. Преподаватели
  2. Услуги репетиторов
    1. Домашний мастер
    2. Курьерские услуги
    3. Клининговые услуги
    4. Бытовые услуги
    5. Строительные работы
    6. Ремонт техники
    7. Работа в Интернете
    8. Реклама, маркетинг, PR
    9. Логистические и складские услуги
    10. Разработка сайтов и приложений
    11. Услуги для животных
    12. Организация праздников
    13. Услуги тренеров
    14. Услуги красоты и здоровья
    15. Деловые услуги
    16. Автоуслуги
  3. Написание работ
    1. Преподаватели по предметам
    2. Репетиторы иностранных языков
    3. Бюро переводов
    4. Преподаватели музыки
    5. Автоинструкторы
    6. Другие репетиторы
  4. Рефераты
    1. Курсовые
    2. Дипломные
    3. Конспекты
    4. Другое в написании работ
Выполнить 21 января
Просрочено
№ з/п Назва теми 1. Виховний процес як соціокультурний процес 1. Виписати з праць видатних педагогів думки про мету виховання (не менше 5-6 міркувань). Порівняти їх між собою. 2. Користуючись енциклопедичними виданнями, науково-педагогічною літературою виписати тлумачення понять «націоналізм», «націоналіст», «національне виховання», «громадянське виховання», «інтеркультурне виховання». Висловити своє бачення вирішення проблеми громадянського виховання в Україні. 2. Зміст, методи і технології виховання 1. Виділити положення щодо морального та естетичного виховання молодших школярів у досвіді роботи В. О. Сухомлинського, опрацювавши його твір «Серце віддаю дітям». Проілюструвати їх цитатами з твору. Зазначити можливості використання цих положень на педагогічній практиці. 2. На основі класифікації школярів, поданої А. С. Бєлкіним в книзі «Ситуація успіху : як її досягти», скласти порівняльну таблицю, в якій зазначити прийоми педагогічного впливу, рекомендовані автором. Тип учнів Характерні риси Застосований прийом 3. Поняття про виховну систему 1. Охарактеризувати одну із українських або зарубіжних виховних систем: гуманістичного виховання В. Сухомлинського; особистісно орієнтованого виховання (Ш. Амонашвілі, І. Бех, О. Савченко, О. Сухомлинська та інші); авторські системи Р. Штайнера, М. Монтессорі, С. Френе; діяльнісного підходу в психології та педагогіці (Л. Виготський, В. Давидов, П. Підкасистий та інші); теорії та практики виховних систем (М. Гузик, Т. Ільїна, М. Поташник, Г. Сорока та інші); нове виховання (Н. Щуркова) та інші. 2. Скласти професіограму вчителя-класовода початкової школи.
Конфиденциальные данные задания (точный адрес, телефон и т.д.) будут доступны только исполнителю, которого выберет заказчик