1. З чого почати.
2. Ніша, постачальники
3. Вибір CMS для сайту або маркетплейсу
4. Брендинг
5. Як правильно створювати контент (фото, описи)
6. Розкрутка: види реклами, SEO, SMM, основні канали трафіку, фішки
7. Рутина в інтернет-магазині, як її спростити
8. Як правильно вести аналітику
9. Як підвищити конверсію магазину
10. Який сервіс очікує сучасний клієнт
Відповіді на це і інші питання по створенню і роботі інтернет-комерції ви зможете отримати в усній або письмовій формі, з візуальними поясненнями або прикладами.
Я в інтернет комерції з 2012 року: досвід продажів через aukro, OLX, prom, allbiz, kidstaff, bigl, соціальні мережі, окремі сайти.
Ціна 300грн\год