Logo
UA
Чому мій профіль заблокований?
Чому мій профіль заблокований?

Профіль може бути заблокований автоматично системою при деяких умовах або адміністраторами сайту при порушенні правил сайту, законодавства України або здорового глузду. Рішення по блокуванню профілю може бути тимчасовим або постійним, в залежності від кількості і тяжкості порушень.

Причина блокування профілю (якщо вона стандартна) вказується в повідомленні в профілі, а також в листі на пошті. Якщо причина залишилася для вас незрозумілою, рекомендуємо звернутися в службу підтримки [email protected]


Порушення, за якими профіль користувача блокується адміністратором:

  • пропозиція в замовленні послуг третіх осіб або передоручення їм замовлення (для фахівців)

Приватний фахівець може пропонувати тільки свої послуги на замовлення. При необхідності на замовлення він може брати з собою помічника (людину, яка допомагає фахівцю при виконанні роботи, але НЕ робить частину роботи на рівні з майстром / виконує інший вид діяльності. Наприклад, помічник може подавати інструменти, поїхати закупити необхідні матеріали та привезти їх на місце виконання завдання і тд.) Якщо ви організація, у якій є кілька фахівців, статус вашого профілю повинен бути "Компанія" і в профілі завантажені документи юридичної особи або особи підприємця. За перше порушення профіль блокується тимчасово, а за подальші - назавжди. При виявленні відразу великої кількості замовлень з порушеннями, профіль може бути заблокований до зміни статусу профілю або назавжди.

  • ухилення від оплати за доступ до сервісу (для фахівців)

Якщо замовлення було виконано, фахівець оплачує сервісу оплату за доступ до сервісу в розмірі від 5% до 15% від вартості замовлення (якщо не були обрані в профілі фахівців інші умови). При самостійній відмові від замовлення, замовчуванні факту виконання замовлення або вказанні неактуальної суми гонорару, профіль тимчасово блокується за перше порушення і за наступні або декілька систематичних - назавжди. Також за це порушення з профілю знімається статус "ТОП-фахівець" (при його наявності) мінімально строком на 1 місяць. За зверненням фахівця в службу підтримки, статус може бути повернутий.

  • скарга від фахівця (для замовників) / замовника (для фахівців)

Якщо служба підтримки отримує скаргу від учасника замовлення - менеджер має право обмежити доступ до профілю іншому учаснику до того, як отримає коментар або до моменту вирішення скарги. Адміністрація сайту залишає за собою можливість прийняти рішення по активації профілю після вирішення скарги (це рішення приймається на основі попередніх звернень / порушень правил сервісу і тд).

  • немає номера телефону в профілі (для профілів, реєстрація яких була до 2016 р)

Для подальшого використання профілю вкажіть контактний номер для зв'язку. За звернення до служби підтримки, ваш профіль активується для можливості внести номер. Якщо не буде додано номер для зв'язку, профіль може бути повторно заблоковано.

  • розміщення контактів в описі замовлення, в підписі до замовлення, в чаті замовлення або в описі профілю

Обмін контактами в замовленні відбувається в певний момент, запланований сервісом. Будь-яке умисне розміщення контактів на сервісі вважається порушенням і може привести до шахрайства з боку фахівців. Контактами вважаються Як номер телефону, так і посилання на сторонні ресурси. Профіль тимчасово блокується, а за наступні порушення - назавжди.

  • розміщення контактів третьої особи в Facebook (НЕ шахрая)

Правила ФБ забороняють відкрито вказувати контакти 3-ї особи, також це некоректно і для нас. За перше порушення блокування профілю відбувається до видалення поста в ФБ. За друге порушення блокування буде назавжди.

  • створення замовлення або участь в ньому (в залежності від порушення):
  1. по накрутці показників (фіктивні відгуки, накрутка відвідувачів, створення ботів, СПАМ розсилка)
  2. порушують законодавство країни
  3. з пропозицією інтимних послуг
  4. з метою купівлі /продажу /оренди акаунтів /товарів /послуг
  5. з метою замовлення послуги з набору тексту і страховим внеском з боку фахівця.
  • некоректне спілкування зі службою підтримки: хамство, нецензурні вирази, погрози тощо

  • неповажне відношення до користувачів сервісу (фахівець/замовник): хамство, нецензурні вирази, погрози тощо

  • пропонування власної ціни: фахівець пропонує свою ціну в замовленнях, де немає помітки "Ціна обговорюється".


Профіль користувача блокується автоматично за:

  • рейтинг профілю нижче 70%

Активація профілю відбувається тільки адміністратором за вашим зверненням, якщо ваш рейтинг став вище 70%. Наше рішення грунтується на наданні тільки якісних послуг фахівців або надійних замовників. З огляду на те, що рейтинг загальний для двох режимів профілю (замовник - фахівець), то профіль не може бути активним ні в одному з них.

  • створені замовлень, які були видалені автоматично за скаргами фахівців

Якщо протягом 72 годин автоматично видаляється 2 замовлення замовника (автоматичне видалення замовлення відбувається при 3 скаргах від фахівців), профіль замовника блокується на 3 дні.

Якщо протягом 72 годин після активації профілю знову видаляється 2 замовлення автоматично за скаргами фахівців, то блокування профілю відбувається назавжди.


Також адміністрація сайту має право заблокувати профіль користувача в зв'язку з загрозою для сайту (дії користувача або його компаньйонів раніше завдали шкоди сайту).


Важливо! У користувача обмежені можливості профілю, поки він заблокований. Блокування профілю за скаргою є покаранням для користувача, тому адміністрація сайту не допомагає користувачеві працювати із замовленням - повернення оплати за доступ до сервісу, зняття з замовлення, скасування замовлення і т.д. Якщо фахівцю необхідно відмовитися від замовлення або зробити повернення оплати за доступ до сервісу, то він зможе це зробити тільки після активації профілю самостійно.