UA

Рекламний ринок в Україні та світі № 1330011
Перегляди: 51

300 грн
Гонорар виплачений на карту
Безпечна угода
  1. Фріланс
  2. Робота в Інтернеті
    1. Домашній майстер
    2. Ремонт техніки
    3. Оздоблювальні роботи
    4. Будівельні роботи
    5. Меблеві роботи
    6. Клінінгові послуги
    7. Транспортні та складські послуги
    8. Побутові послуги
    9. Ремонт авто
    10. Кур'єрські послуги
    11. Реклама і маркетинг
    12. Дизайн
    13. Послуги репетиторів
    14. Розробка сайтів та додатків
    15. Фото- і відео-послуги
    16. Ділові послуги
    17. Послуги для тварин
    18. Послуги краси і здоров'я
    19. Організація свят
    20. Бюро перекладів
    21. Послуги тренерів
    22. Волонтерська допомога
    23. Послуги для Prom.ua
  3. Копірайтинг
    1. Збір, пошук інформації
    2. Наповнення сайтів
    3. Набір тексту
    4. Рерайтінг
    5. Введення даних
    6. Розшифровка інтерв'ю
    7. Створення презентацій
    8. Інша онлайн робота
Виконати 13 жовтня 2019
Закрито замовником
Кількість символів, шт: 3000
Мова написання статті: українська мова
Тема статті: журналістика
Проаналізувати рекламну діяльність мас- медійного каналу України та однієї з країн світу (газети, журналу, теле- чи радіомовлення, Інтернет-видання). Охарактеризувати рекламні засоби для популяризації даного каналу. Охарактеризувати зміст рекламних матеріалів (інтерв’ю з ведучими теле-, радіоканалів, редакторів газет, журналів, тощо), буклетів, банерів, рекламних роликів інших рекламних звернень про діяльність чи програми, заходи мас-медійного каналу. Дати власну оцінку таким рекламним матеріалам та визначити яка їх ефективність у популяризації даного медіа каналу. Здійснити порівняльний аналіз – відмінність та подібність у популяризації мас- медійних каналів. Оформити аналіз у формі звіту. З обов’язковими додатками та посиланнями на джерела ( у квадратних дужках після кожного згадування, тобто – є цитата чи ще щось – даєте номер посилання [___] . У висновках обґрунтувати: - як дана рекламна діяльність мас-медійного каналу впливає на формування рекламного мас-медійного ринку України та світу; - як конкуренція на рекламному мас-медійному ринку впливає на формування інформаційного наповнення каналу.
Конфіденційна інформація
Точна адреса, контакти тощо будуть доступні тільки обраному фахівцеві під час виконання замовлення
Валерия А.
Відгуків: 10
Позитивних: 90%
Створено: 9 жовтня 2019 14:51
Підписано: 9 жовтня 2019 14:58
Виконано: 13 жовтня 2019 17:47
Сплачено: 13 жовтня 2019 17:47
Валерия А.
Відгуків: 10
Позитивних: 90%
Створено: 9 жовтня 2019 14:51
Підписано: 9 жовтня 2019 14:58
Виконано: 13 жовтня 2019 17:47
Сплачено: 13 жовтня 2019 17:47
117451
фахівець
в цій категорії
Розкажіть друзям
Kabanchik.ua надає роботу тисячам українців. Розкажи про нього своїм друзям та отримай плюс у карму!