Проаналізувати рекламну діяльність мас-
медійного каналу України та однієї з країн світу (газети, журналу, теле- чи
радіомовлення, Інтернет-видання). Охарактеризувати рекламні засоби для
популяризації даного каналу. Охарактеризувати зміст рекламних матеріалів
(інтерв’ю з ведучими теле-, радіоканалів, редакторів газет, журналів, тощо),
буклетів, банерів, рекламних роликів інших рекламних звернень про
діяльність чи програми, заходи мас-медійного каналу. Дати власну оцінку
таким рекламним матеріалам та визначити яка їх ефективність у
популяризації даного медіа каналу.
Здійснити порівняльний аналіз – відмінність та подібність у популяризації мас-
медійних каналів.
Оформити аналіз у формі звіту. З обов’язковими додатками та посиланнями на
джерела ( у квадратних дужках після кожного згадування, тобто – є цитата чи ще
щось – даєте номер посилання [___] .
У висновках обґрунтувати:
- як дана рекламна діяльність мас-медійного каналу впливає на
формування рекламного мас-медійного ринку України та світу;
- як конкуренція на рекламному мас-медійному ринку впливає на
формування інформаційного наповнення каналу.