1. Мета проведення конкретного PR-заходу (акції, івенту) як елементу більш
широкої PR-кампанії, PR--стратегії - як її визначає замовник (комерційна, політична
структура, організація...) - абзац
2. Опис (що пропонується?), аргументування вибору форми конкретного PR-
заходу (акції, івенту). що має вирішити поставлену мету. - абзац + абзац (загалом
1 стор А4)
3. План (розгорнутий) проведення запропонованого конкретного PR-заходу (акції,
івенту) - 2-4 стор А4.
4. Оцінка ефективності PR-заходу (акції, івенту) - (що ви будете оцінювати? як
оцінювати?) - 1-2 стор А;.
5. Як додаток - всі документи, що створюються при реалізації свого проекту: прес-
реліз, пост-реліз, PR-звернення, PR-текст.... - кілька сторінок