Нужно написать 2 лингвистических анализа на английском языке:
Первый анализ художественного текста (fiction)
Второй анализ статьи.
Объем одного анализа должен быть 600-700 слов.
В прикрепленных материалах есть схемы анализа художественнного текста, статьи и сами тексты.
Комментарии к художественному тексту, которые нужно обязательно использовать в первом анализе, т.к их утвердил преподователь:
Fiction:
1. It is a short story
2. Mood is melancholic, melodramatic
3. Types of narration: is told from the 3-rd person. The narrator is omniscient.
4. The first and the second paragraphs focalizes to Tom, then to Katlin(focalization to both of the characters)
5. Toad: divorced , 38 years old, he had done boost, drugs and lust. He did his vices. He doesn’t happy. (Присутня концептуальна метафора : життя - як дорога). His life is so empty. Coffee brings him to life.
6. “Working time”- metonymy (тому що роботу ми називаємо робочим часом)
7. Katlin: “her advantage”- metaphor (тому що це її зустріч з рідним батьком)
8. What is her motivation for meet with her father?
9. У тексті немає діалогів ,лише короткі відповіді на запитання .
10. Balloons describe something strange,stressful for Katlin.
11. Similie - (кульки - це змії, які кусають Кетлін за руки)
12. Реакція Тода: в один момент він зрозумів, що розуміє Кетлін краще , ніж її мама.
13. He is building hypothetical reality (він би хотів піклуватися про неї, купувати кульки, він про це шкодує)
14. Коли Кетлін відпустила кульки - це став райдужний букет. В руці це були змії. На відстані вони кращі, так само як і ставлення її батька. Кульки символізують її свободу.
15. Коли Тод дозволив відпустити кульки - Кетлін назвала його благородним.
16. В кінці вона бере його під руку, не за руку, вона була позбавлена моделі ідеального чоловіка, батька. В цьому моменті вона сприймає його як чоловіка.