Практичне заняття (Тема: Маркетингові дослідження у медіа виробництві, організування і методологія.)
1. Сегментування ринку ЗМІ. Наведіть приклади різних сегментів.
2. Яка мета дослідження ринку покупців інформації, її споживачів? Що таке цільова аудиторія? Чим різняться потенційна та реальна аудиторії?
3. Які основні напрямки дослідження цільової аудиторії?
4. Що є основою планування маркетингу?
5. Що таке маркетинговий прогноз? Які його цілі та завдання?
6. Що входить в систему методів маркетингу?
7. Які вимоги пред'являють редакційним маркетологу і чому?
8. Які особливості служби маркетингу в різних ЗМІ ?
9. Від яких чинників залежить пропозиція медіапродукції і як вона залежить від попиту?
10. Чим відрізняється маркетинговий аналіз від маркетингового моніторингу і маркетингового аудиту?