Необхідно обрати собі комерційну сферу (наприклад, мода, видавнича діяльність, медійна діяльність, театрально-концертна сфера, будівництво та інщі) та провести глибинний комунікаційний аудит за запропонованою схемою:
1. Основна характеристика ринку. Аналітична довідка.
2. Основні гравці в Україні та світі. Аналітична довідка.
3. PR-фахівці, що спеціалізуються в цій сфері.
4. Основні цілі бізнесу. Побудова матриці цілей.
5. Особливості комунікації. Побудова стратегії комунікації.
6. Вимоги до контенту.
7. PR-інструментарій сфери.
8. Кейси: вдалі та провальні. Аналіз помилок та власні рішення цієї проблеми.
9. Лідери думок та стейкхолдери в сфері.
10. База профільних блогерів, соцмедіа, ЗМІ та журналістів.
11. Специфіка блогерської діяльності в сегменті. Підібрати не менше 10 блогерів.
12. Комунікаційні стратегії та технології в сфері.
13. PR-цілі та їхня реалізація в контенті та стратегіях.
14. Іміджбілдінг та репутаційні комунікації. Характеристика.
15. Репутаційний менеджмент: топ-негативи галузі, прогнозовані кризи, напрямки роботи з клієнтами, напрямки роботи з негативами, основні напрямки роботи з репутаційними комунікаціями.