План:
1. Аналіз вторинної інформації (що за підприємство 4П, збутова та цінова політика, контент-аналіз, прес-кліпінг)
2. Цілі ПР-компанії (репутаційні, маркетингові)
3. Цільова аудиторія (таблиця: хто, що, де, чому, коли)
4. Заходи ПР-компанії (1-паблісіті, 2-цілі, 3-цільва аудиторія, 4-опис паблсіті, 5-терміни, 6-графік, 7-бюджет, 8-оцінка результативності; 2-на ваши вибір; 3-ПР в інтернеті)
5. Загальний графік ПР-компанії
6. Бюджет ПР-компанії
7. Показники результативності ПР-кампанії
Нужна презентация каждый пункт коротко
И отдельно отчет напечатаный
Детально каждый пункт