«Дорожня карта українського бренду». Придумать бренд и написать работу.
« Структура документів може бути довільною але вона має включати в себе дослідження за наступним планом:
Розділ I. Презентація бренду (маркетингова складова):
1.1. Назва, опис цілова аудиторія.
1.2. Обов’язкова визуалізація, лого.
1.3. Цільова аудиторія в Україні
1.4. Слабкі / сильні сторони бренду (Невеликий СВОТ)
1.5. Висновок.
Розділ II. Дослідження ринку ЄС та партнерів:
2.1. На цьому етапі ви маєте проаналізувати чи існує попит на продукцію вашого бренду в ЄС
2.2. Кого ви можете долучити у якості партнерів
2.3. Як будете їх шукати?
2.4. Як перевіряти?
Розділ III. Експортний план.
3.1. Оцінити можливості експорту
3.2. Визначення цінової політики
3.3. Перевірити продукцію бренду на відповідність вимогам ЄС (маркуванню. стандарти і т.д.)
3.4. Спланувати стратегію просування
3.5. Визначити фінальну ціну з урахуванням страхування
Розділ IV. Европейська комісія: допомога підприємництву та партнерству
1.1. Розібратися з умовами партнерства та фінансової допомоги ЄС та спроектувати її на ваш бренд (бізнесс)
Діяльність фондів підтримки за посиланням.
http://www.eu4business.eu
Висновки»