Для аналізу обирається один із видів ЗМІ: друковані, радіо, телебачення або онлайн медіа. Тобто вам потрібно дати кількісну та якісну характеристику або пресі(журнали та газети), або радіостанціям, або телеканалам, або новинним порталам. Акцент саме на медіа укр. Мовою.
План аналізу:
1. Кількісна характеристика україномовних ЗМІ даного типу у порівнянні з іншомовними аналогами.
2. Тематичний спектр та конкурентність на медійному ринку даного виду ЗМІ.
3. Аналіз 5-10 конкретних медіа ресурсів(радіостанцій, телеканалів, Інтернет-порталів)
• Історія заснування та розвитку
• Концепція, ідейне спрямування, цільова аудиторія
• Контент: тематика, рейтинговість, популярність, інтерактивність
Форма презентації:
. Аналізи можуть бути оформленні у вигляді відео-презентацій, презентацій Power Point, Flash- презентацій