Вступ. (мета, предмет, завдання, роль і значення застосування сучасних технологій в професійній
педагогічній діяльності) (3 стор.).
Загальна характеристика специфіки професійно-педагогічної діяльності за обраною спеціальністю
(наводиться мета, предмет, завдання професійно-педагогічної діяльності, форми і методи навчання:
педагогічне спостереження, анкетування, аналогія, системний аналіз і синтез, наукове узагальнення,
результати педагогічної діяльності) (8 стор.).
2. Опис номенклатури справ кафедри (5 стор).
3. Аналіз відвідуваного заняття (лекційне, практичне, семінарське) досвідченого викладача
кафедри (аналіз наукового, навчального, організаційного та методичного рівню) (5 стор.).
4. Самоаналіз проведеного лекційного заняття (Додаток Б) (10 стор.).
5. Пропозиції щодо вдосконалення навчального процесу та педагогічних технологій (2 стор.).
Висновки (2 стор.).
Список використаної літератури.
Додатки: Відгук викладача кафедри щодо проведеного лекційного заняття студентом-практикантом.