Нужно написать курсовую по следующему плану:
1.1. Суть та значення конкурентоспроможності підприємства.
1.2. Стратегія формування конкурентоспроможності на міжнародних ринках.
1.3. Особливості формування конкурентоспроможності на міжнародних ринках горілчаної продукції.
Об'єм 30–35 сторінок.
Основними завданнями роботи є наступні:
1. Узагальнення теоретичних підходів вітчизняних і зарубіжних учених із предмета, що досліджується. Під час узагальнення автор має зробити певні класифікації, періодизацію наукових точок зору, висловити критичний аналіз існуючих підходів та обґрунтувати особисту позицію щодо предмета дослідження.
2. Конструювання базової економічної категорії чи поняття, що відображає предмет дослідження, шляхом використання методики конструювання категоріального апарату економічної науки 1.
Інформаційною базою для написання роботи мають бути: монографії, фахові статті провідних українських та закордонних учених, включаючи роботи останніх 3 років. Не рекомендується використовувати в цьому розділі навчальні посібники, підручники, що підготовлені не провідними науковими школами щодо предмета дослідження.
Обов’язковим є детальне вивчення та узагальнення наукових праць учених економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка, у першу чергу кафедри міжнародної економіки та маркетингу.
Курсова робота закінчується висновками, які являють собою стисле резюме щодо основних теоретичних, методичних та/або практичних здобутків автора в даному розділі. Висновки подаються у вигляді переліку, що містить, як правило, 6 пунктів (по 2 на кожне завдання, виконане автором по кожному пункту плану). Типові слова та вирази для грамотного стилістичного оформлення висновків до розділу: "обґрунтовано", "класифіковано", "визначено", "запропоновано" тощо.