Семинар1
1. Охарактеризуйте стратегії маркетингу відносин.
2. Оберіть компанію та розробіть для неї стратегію маркетингу відносин, яка допоможе їй покращити взаємовідносини зі споживачами. Як могла би запропонована Вами стратегія підвищити коефіцієнт утримання споживачів та відшукати нових споживачів?
Відповідь оформіть у формі презентації (PowerPoint). Мах кількість слайдів - 10.
Семинар 2
1. Розробіть маркетингові стратегії управління лояльністю споживача для:
- стоматологічної клініки "Прізма"
https://prisma13.com/;
-Київського міського консультативно-діагностичного центру ім. Кондратюка
http://www.kdc.kiev.ua/;
- університету "КРОК".
Відповідь на це завдання має охоплювати стратегії для всіх трьох вказаних організацій (стоматологічна клініки, діагностичного центру, університет "КРОК").