робота на тему "антична трагедія та індійський традиційний театр у контексті діалогу Діонісівського та Аполонівського начала"
З літератури головною є "Натьяшастра" і коментарії до неї Кьольтер,
Лидова.
Розділ 1. Повинно бути про втілення хаоса виражене в музиці це Діонісівське начало та космосвиражений в скульптурі Аполона. Тут також аналіз роботи Ніцше «Рождение трагедии из духа музыки». Ніцше говорив що античний театр Діонісівський,він виходить з релігійного ритуала, а потім поступово по мірі розвитку театра та танцю сам театр гармонізується та стає більш спокійним, естетичним, аполонівським.
Розділ 2. Методологія Ніцше на індійський театр. Мова має йти про те, що в індіі розвивалось все так само з релігійного ритуала вийшло театральне дійство. А потвм коли відокремився танець все гармонізувалось і стало знову ж таки аполонівським. Тут також має бути про сіввідношення танцю та театру, коли що було.
Розділ 3. Комперативний аналіз стилів та прийомів в античного або грецького та індійського театру. Порівняти сценографію як це було в Індіі і як було в Греці і драматургія, що ж вони показували. Есхіл, Сафокл, Евріпід, а в Індіі Калідаса,Шудрака, Вьяса, тріада драматургів і там і там. Відмінність в том що грецький театр був більш діалогічним там були актори (задача показати противостояння), а індійський монологічний,дійство під текст медіатора (показати гармонію).