Презентація називається маркетингові дослідження "ПАТ "Укрзалізниця". Но сказали брати не всю мережу, а тільки одну залізницю(наприклад південно-західна залізниця). 1.Надати стислу характеристику підприємства 2 Визначити управлінську та маркетингову проблему обраного підприємства; визначити мету,завдання, обєкт і предмет дослідження; запропонувати гіпотезу і пошукові питання для проведення дослідження, розробити план і програму маркетингових досліджень 3 Провести пошук вторинної інформації для проведення дослідження "Ставлення споживачів до аспектів діяльності базового підприємства".Провести аналіз отриманої інформації 4 Розробити сценарій проведення фокус групи для базового підприємства 5 Розробити анкету для проведення дослідження 6 Провести аналіз маркетингових даних, отриманих в результаті дослідження маркетингової проблеми базового підприємства; розрахувати очікуваний результат;визначити економічну,соціальну чи екологічну ефективність 7 Отримати рекламні матеріали для проведення контент-аналізу базового підприємства. Провести контент-аналіз для обраного підприємства 8 Розробити карту сприйняття торгової марки базового підприємства 9 Розробити пробну рекламу для товару(торгової марки) базового підприємства 10 Розробити анкету для тестування рекламної ідеї та рекламного звернення.Провести аналіз результатів тестування 11 Визначити особливості проведення дослідження в сфері звязків з громадкістью у торговельних та виробничих підприємствах 12 визначити програмні задачі підприємства у сфері звязків з громадкістью. розробити програму звязкіів з громадкістью для базового підприємства Сделать нужно как можно скорее, так как подвели с работой!!!