Необходимо написать 1-й раздел дипломной работы (объем 30 страниц) в соответствии с требованиями по оформлению работы во вложении, к нему оформить список использованных источников.
План 1-го раздела:
1 ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ В МІЖНАРОДНИХ
КОРПОРАЦІЯХ.
1.1 Сутніть, основні концепції та принципи маркетингового управління.
1.2 Управління маркетингом: характеристичні та мотиваційні риси.
1.3 Огляд маркетингових стратегій на світових ринках.
Вот еще вводные по написанию работы: У І розділі розкриваються підходи різних авторів до розгляду і розв’язання поставленої проблеми, визначається категорійний апарат дослідження, показується відмінність-подібність цих поглядів, аналізується внесок окремих учених або наукових напрямів у її дослідженні. В цьому розділі потрібно чітко і детально охарактеризувати об’єкт дослідження та проаналізувати функціонування аналогів предмета дослідження в Україні та закордоном. Наукова полеміка повинна спиратися на літературні джерела з обов’язковим посиланням на їх авторів.