Структура роботи:
1) Аналіз середовища підприємства
1.1. PEST (EL)-аналіз зовнішнього середовища
1.2. SNW-аналіз внутрішнього середовища
1.3. SWOT-аналіз та налітична записка щодо стану середовища організації
2) Діагностика конкурентоспроможності компанї
2.1. Побудова трьох стратегічних карт конкурентів (для 5 і більше компаній) за різними критеріями
2.2. Конкурентний профіль компанії (порівняно з 5 конкурентними фірмами)
2.3. Аналітична записка щодо загального рівня конкурентоспроможності компанії
3) Портфельний аналіз компанії
3.1. Матриця BCG та висновок до неї
3.2. Матриця GE (General Electric) / McKinsey та висновок до неї
3.3. Матриця Ансоффа та висновок до неї
3.4. Загальна аналітична записка щодо портфеля компанії
Компанію та конкурентів обираємо самостійно: вітчизняні чи зарубіжні, що функціонують у будь-якій сфері діяльності чи ринку