Як ми домовлялися, очікую від кожного на цю мою адресу результат вашої дослідницької залікової роботи у вигляді окремого файлу відеофрагменту з фільму (серіалу) або телепередачі, в якому представлено медіаризик. (нагадую, що я досі зацікавлена у фрагментах, в яких представлено суїцид або його спроба, а також несуїцидальна самоушкоджувальна поведінка, такі фрагменти мені особливо будуть корисними). Крім відеофрагментів можуть бути пісні (аудіозапис) або кліпи на пісню.
Крім того, до кожного фрагменту додається текстовий файл, в якому міститься
1) назва відеофайлу
2) ваше прізвище, імя, група, курс
3) ідентифікатор фрагменту (якщо фільм: назва фільму, рік випуску, країна виробник -бажано вітчизняний - режисер, час фрагменту - на якій хвилині і секунді фільму цей фрагмент вирізано, посилання на фільм, з якого ви вирізали фрагмент; якщо передача, то вказується назва, канал на якому демонструвалася, дата і час, місце фрагменту -година, хвилина і секунда, посилання на джерело, з якого ви вирізали фрагмент)
4) ваш аналіз медіаризику, представленого у фрагменті: яку саме шкоду (в чому вона полягатиме), кому саме (категорія глядачів, вік дитини), при яких умовах може нанести перегляд саме цього фрагменту.
5) Які можуть бути способи запобігання цьому медіаризику (умови, при яких перегляд цього фрагменту не нашкодить, або що потрібно зробити, щоб зменшити шкоду)
6) Ваші поради медіавиробникам цього контенту (щодо умов демонстрації, щодо подальшого виробництва), аргументуйте колегам.
Робота має бути індивідуальною і оригінальною. Однакові роботи не гарантують отримання заліку.