Матеріали для аналізу: фрагменти кінострічок, відео і телесюжети, рекламні ролики, анімація, твори відеоарту тощо.
Виконання творчого завдання передбачає наступні етапи:
1) обрати (за власним бажанням магістранта) фрагмент мультимедійної композиції (30-40 секунд), який поєднує відео, аудіо і текстові компоненти;
2) здійснити розгорнутий аналіз (з розкадровкою і скріншотами) головних візуальних епізодів фрагменту;
3) надати детальний опис аудіо-сценарію (саундтреки, музичні цитати тощо);
4) проаналізувати семантику тексту, як вербального (закадровий голос), так і скриптуального (надписи, титри тощо), зосередивши увагу на системі гіпертекстових посилань;
5) визначити специфіку взаємних кореляцій зображень, звуку і тексту в обраному фрагменті:
6) написати есе (обсягом 2-3 сторінки), зазначивши особливості поетики поєднання різних мов, кодів і типів перцепції у даному фрагменті мультимедіа;
7) перемонтувати обраний фрагмент мультимедійного тексту, представив його авторську інтерпретацію за допомогою нового кольорового рішення (реколор), нового аудіального ряду (ресаунд) та нової композиції (рекомпозишн).
8) оформити результати аналізу у формі мультимедійної презентації, яка включає оригінальний фрагмент відео, його аналіз та новий авторський мультимедійний твір.