тема: “Національно-патріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення з державними символами України”
Зміст
Вступ
Розділ І. Теоретико-методичні засади національно-патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку.
1.1 Концептуальні засади національно-патріотичного дітей старшого дошкільного віку (аналіз Закону про дошкільну освіту, Базового компоненту, концепцій)
1.2 Національно-патріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення з державними символами України як предмет наукової праці.
1.3 Методика ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з державними символами України.
Висновки до першого розділу.
Розділ ІІ. Стан національно-патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення з державними символами України у практиці роботи сучасних закладів дошкільної освіти (ЗДО)
2.1 Підготованість вихователів ЗДО до здійснення національно-патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення з державними символами України.
2.2 Рівні, критерії показники вихователів у національно-патріотичних почуттів. Сформованість знань і уявлень дітей про державні символи та концептуальні засади.
Висновки до другого розділу
Розділ ІІІ. Експерементально-дослідницька робота з національно-патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення з державними символами України.
3.1 Система занять виховання дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення з державними символами України.
3.2 Порівняльні вимоги рівнів вихователя у національно-патріотичному вихованні дітей старшого дошкільного віку.
Висновки до третього розділу
Узагальнення всієї експерементально-досліднецької роботи
Додатки
Списки джерел