1. Виберіть з потоку друкованих медіатекстів по три достатньо репрезентативних фрагменти контенту з друкованих ЗМІ, які є ілюстраціями до кожної з десяти концепцій передачі інформації (за Р.Блюмом) – концепцій деклараційної, точної журналістики, журналістики опінії (особистої думки), педагогічної, пошукової, журнарістики розслідування, адвокатської журналістики, журналістики інтерпретації, розваг та „нової” журналістики. Всі тридцять вирізок або роздруків з вебу представте у вигляді анотованого звіту-колажа з обов’язковим вказуванням, з якого джерела за який період запозичено кожний з прикладів. Рейтинг завдання – 10 балів.
2. Порівняйте, проаналізувавши по одному українському та одному іноземному виданню друкованої періодики в різновидах а) самостійне тижневе видання газетно-журнального типу, б) тижневик – газетна „дочка”, в) газетоїд-дайджест (обов’язково вказати для дайджесту, повноцінний він передрук з посиданнями, рерайтинговий компілятив чи відвертий плагіат з друків чи вебу).
Укладіть висновок про розглянуті вами видання за такими позиціями (найкраще – у формі порівняльної таблиці):
якісне – бульварне видання; концепція тяжіє до виваженості, просвітництва, сенсаційності, провокації чи рептилізму; структура рубрик; жанрова палітра матеріалів; універсальні – оригінальні елементи форми; доцільність формату й логотипу; заголовні комплекси й добір шрифтів; розташування і тип ілюстрацій; наявність цілісного враження про це видання (чи є в нього певна графічна концепція, і якою мірою її дотримано).