UA

Доработки функционала 1с УТ 2.3. Цена договорная № 525740
Перегляди: 130

400 грн
Оплата готівкою
  1. Всі послуги
  2. Розробка сайтів та додатків
    1. Домашній майстер
    2. Ремонт техніки
    3. Оздоблювальні роботи
    4. Будівельні роботи
    5. Меблеві роботи
    6. Клінінгові послуги
    7. Транспортні та складські послуги
    8. Побутові послуги
    9. Ремонт авто
    10. Кур'єрські послуги
    11. Реклама і маркетинг
    12. Дизайн
    13. Послуги репетиторів
    14. Робота в Інтернеті
    15. Фото- і відео-послуги
    16. Ділові послуги
    17. Послуги для тварин
    18. Послуги краси і здоров'я
    19. Організація свят
    20. Бюро перекладів
    21. Послуги тренерів
    22. Волонтерська допомога
    23. Послуги для Prom.ua
  3. Впровадження 1C
    1. Створення сайтів
    2. Доробка сайту
    3. Створення Landing page
    4. Верстка сайту
    5. Тестування ПЗ (QA)
    6. Послуги в сфері IT
    7. Розробка мобільних додатків
    8. Розробка ігор
    9. Створення та розробка технічного завдання
    10. Інші роботи з розробки сайтів
  4. Доопрацювання 1С
    1. Встановлення 1С
    2. Налаштування 1С
    3. Синхронізація з 1С
    4. Обслуговування 1С
    5. Оновлення 1С
    6. Інше у впровадженні 1С
Виконати 27 лютого 2018
Прострочено
2. Переробити картку для швидкого замовлення. Необхіно наявні поля згрупувати по блокам: (Покупець, доставка, товари) Зараз вона виглядає так: Потрібна ось така структура: Як зразок можна використовувати ось цю карточку, всі дані повинні бути структурованні і інтуїтивно зрозумілі: 3. Можливість обліку витрат в 1с ут 2.3 без встановлення бухгалтерії (звіти ми нікуди не даємо, облік потрібен для себе) по різним категоріям з можливістю редагування. Та можливість контролю обороту грошових коштів: Скільки грошей є на данний момент в касі готівкою, скільки прийшло безналом і т.д. 4. Можливість нарахування зарплати менеджерам з 1 с по бонусній системі (кожному менеджеру окремо нараховується бонус за той чи інший товар. 5. Звіти: - Можливість переглянути забранні з нової пошти грошові кошти за минулі періоди (день, місяць, тиждень). Також кошти повинні відображатися в розрізі: наші кошти, кошти дропшиперів та усього забрано з нової пошти. - Можливість переглянути комісію нараховану дропшиперу за конкретний період. - Обороти в різних розрізах (по товарах, по періодам і т.д, по конкретному менеджеру, тому чи іншому інтернет-магазину(каналу збута)) - І т.д 6. Розмежування доступу для різних груп користувачів (менеджер, адміністратор) Менеджер повинен бачити максимально простий інтерфейс з можливістю перегляду замовлення, оформлення замовлення, і з можливістью зробити повернення. Не повинно бути можливості видаляти замовлення. 7. Підключення сканеру штрих-коду 8. Автоматичний друк шаблоного гар. Талону з інформацією: номер замовлення, замовленний товар і т.д
Конфіденційна інформація
Точна адреса, контакти тощо будуть доступні тільки обраному фахівцеві під час виконання замовлення
Василий П.
Відгуків: 0
Позитивних: 0%
Створено: 27 лютого 2018 13:41
Василий П.
Відгуків: 0
Позитивних: 0%
Створено: 27 лютого 2018 13:41
2201
фахівець
в цій категорії
Розкажіть друзям
Kabanchik.ua надає роботу тисячам українців. Розкажи про нього своїм друзям та отримай плюс у карму!