2. Переробити картку для швидкого замовлення. Необхіно наявні поля згрупувати по блокам: (Покупець, доставка, товари)
Зараз вона виглядає так:
Потрібна ось така структура:
Як зразок можна використовувати ось цю карточку, всі дані повинні бути структурованні і інтуїтивно зрозумілі:
3. Можливість обліку витрат в 1с ут 2.3 без встановлення бухгалтерії (звіти ми нікуди не даємо, облік потрібен для себе) по різним категоріям з можливістю редагування. Та можливість контролю обороту грошових коштів: Скільки грошей є на данний момент в касі готівкою, скільки прийшло безналом і т.д.
4. Можливість нарахування зарплати менеджерам з 1 с по бонусній системі (кожному менеджеру окремо нараховується бонус за той чи інший товар.
5. Звіти:
- Можливість переглянути забранні з нової пошти грошові кошти за минулі періоди (день, місяць, тиждень). Також кошти повинні відображатися в розрізі: наші кошти, кошти дропшиперів та усього забрано з нової пошти.
- Можливість переглянути комісію нараховану дропшиперу за конкретний період.
- Обороти в різних розрізах (по товарах, по періодам і т.д, по конкретному менеджеру, тому чи іншому інтернет-магазину(каналу збута))
- І т.д
6. Розмежування доступу для різних груп користувачів (менеджер, адміністратор)
Менеджер повинен бачити максимально простий інтерфейс з можливістю перегляду замовлення, оформлення замовлення, і з можливістью зробити повернення. Не повинно бути можливості видаляти замовлення.
7. Підключення сканеру штрих-коду
8. Автоматичний друк шаблоного гар. Талону з інформацією: номер замовлення, замовленний товар і т.д