Розробка пропозицій з написання автобіографії як інструменту особистого PR, з використанням історичного досвіду- тема курсової
теми курсових орієнтовані на практичну
діяльність, то приділіть найбільшу увагу придумуванню рекламних та/чи
PR-продуктів, Зображення цих продуктів вміщуються в Додатках.
У ваших курсових має переважати конкретика: практичність, опис кроків,
продуктів, спрямованих на вирішення поставлених у темі завдань.
У Вступі міститься перелік цих конкретних завдань, а у Висновках - звіт, викладений у відповідності до тих завдань, у тій же послідовності, з тими ж іормулюванями.
У Списку використаної літератури у вас має бути хоча б 5-6
бібліографічних описів електронних джерел: сайтів конкурентів чи ЗМІ,
переважно. І ще хоча б стільки ж описів інших джерел. Вітаються практичні рекомендації з промоції; програма дій (якщо тема практична), рекомендації для практиків на основі чийгось досвіду (якщо тема в значній мірі теоретична).