Практичне завдання 1
Проаналізуйте діяльність всіх учасників маркетингового процесу будь-якого підприємства.
Якщо б ви були керівником відділу зв’язків з громадськістю даного підприємства, то яких учасників маркетингового процесу ви б вважали найважливішими? Аргументуйте свої пояснення.
ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ 2
ДЕПАРТАМЕНТ ТРАНСПОРТУ У М. КИЄВІ РАЗОМ ІЗ17 ГРУПАМИ АКТИВІСТІВ ПЛАНУЄ ПРОВЕСТИ «ТИЖДЕНЬ ПОЇЗДОК В ГРОМАДСЬКОМУ ТРАНСПОРТІ». МЕТА – ПІДВИЩИТИ ПРОТЯГОМ ЦЬОГО ТИЖНЯ РІВЕНЬ ВИКОРИСТАННЯ ГРОМАДСЬКОГО ТРАНСПОРТУ. ДОВГОСТРОКОВА ЗАДАЧА – ЗБІЛЬШИТИ ЧИСЛО ЛЮДЕЙ, ЩО КОРИСТУЮТЬСЯ ГРОМАДСЬКИМ ТРАНСПОРТОМ РЕГУЛЯРНО.
ВАША ФІРМА ПО ЗВ’ЯЗКАМ З ГРОМАДСЬКІСТЮ ВИБРАНА ДЛЯ ПРОМОУШЕНА «ТИЖНЯ ПОЇЗДОК В ГРОМАДСЬКОМУ ТРАНСПОРТІ». КАМПАНІЯ PR ВКЛЮЧАТИМЕ ПРЕС-КОНФЕРЕНЦІЮ, ДЕ МЕР БУДЕ ЗАОХОЧУВАТИ УЧАСНИКІВ, ПРЕС-РЕЛІЗИ, ІНТЕРВ’Ю В ЕФІРНИХ ТОК-ШОУ, СПЕЦІАЛЬНІ ЗАХОДИ ТА ПОШИРЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ БУКЛЕТІВ ПРО «ТИЖДЕНЬ» НА ВЕЛИКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ.
ЯКІ МЕТОДИ ВИ Б ЗАСТОСУВАЛИ ДЛЯ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ВАШИХ ЗУСИЛЬ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУСПІЛЬНОГО РЕЗОНАНСУ В ІНТЕРЕСАХ «ТИЖНЯ ПОЇЗДОК В ГРОМАДСЬКОМУ ТРАНСПОРТІ»?