UA

ЕСЕ по маркетингу + презентация по маркетингу № 771637
Перегляди: 61

140 грн
Гонорар виплачений на баланс
Безпечна угода
  1. Фріланс
  2. Робота в Інтернеті
    1. Домашній майстер
    2. Ремонт техніки
    3. Оздоблювальні роботи
    4. Будівельні роботи
    5. Меблеві роботи
    6. Клінінгові послуги
    7. Транспортні та складські послуги
    8. Побутові послуги
    9. Ремонт авто
    10. Кур'єрські послуги
    11. Реклама і маркетинг
    12. Дизайн
    13. Послуги репетиторів
    14. Розробка сайтів та додатків
    15. Фото- і відео-послуги
    16. Ділові послуги
    17. Послуги для тварин
    18. Послуги краси і здоров'я
    19. Організація свят
    20. Бюро перекладів
    21. Послуги тренерів
    22. Волонтерська допомога
    23. Послуги для Prom.ua
  3. Інша онлайн робота
    1. Копірайтинг
    2. Збір, пошук інформації
    3. Наповнення сайтів
    4. Набір тексту
    5. Рерайтінг
    6. Введення даних
    7. Розшифровка інтерв'ю
    8. Створення презентацій
Виконати 6 жовтня 2018
Закрито замовником
➖Тема ЕСЕ «Найважливішим продуктом рискового господарства є споживач» ✔️Методичні рекомендації для ЕСЕ : Загальний обсяг - не більше 15 000 знаків. Змістовна структура роботи: обгрунтування вибору теми та погляду на проблематику; аналітика та передумови ефективності авторської точки зору; висновки та рекомендації. Висловивши судження будь-якого характеру частіше за все слід потурбуватися про встановленні його істинності. Аналітичні технології обґрунтування суджень, що дозволяють визначити їх істинність називають доказами. Суть таких аналітичних прийомів полягає в тому, що ми певним чином співвідносимо висловлене у судженні з реальністю або з іншими судженнями, істинність котрих не викликає сумнівів. Залежно від способу встановлення істини виділяють два способи існування доказів: безпосередній та опосередкований. Основною формою розвитку знання людини є гіпотеза, під якою розуміють окреме судження чи їх сукупність, істинність котрих в даний момент часу недоведена. Процес розвитку гіпотез умовно можна розділити на дві основні стадії: 1. Висунення гіпотези на основі наявних фактів чи окремих постулатів науки. 2. Перевірка гіпотези, яка передбачає її уточнення чи виправлення. ✔️Тема презентации «підвищення інтенсивності споживання» ➖Методичні рекомендації: Головні вимоги, у т.ч. тематика і особливості оформлення презентацій, доводяться викладачами до студентів під час лекційних і практичних занять. Робота має містити три розділи: 1) науковий базис та ключові гіпотези визначенної теорії/концепції у вивченні (моделюванні) поведінки споживачів (4-5 слайдів); 2) базові положення і результативність підходів в рамках обраної теорії (4-5 слайдів); 3) маркетингові прийоми, що передбачають використання здобутків теорії у практиці модифікації параметрів поведінки споживачів, їх результативність у конкретних ринкових ситуаціях для вітчизняних і закордонних підприємств (5-6 слайдів). ➕ работа оплачивается по безопасной сделке
Конфіденційна інформація
Точна адреса, контакти тощо будуть доступні тільки обраному фахівцеві під час виконання замовлення
Ева Ф.
Відгуків: 15
Позитивних: 96%
Створено: 30 вересня 2018 12:05
Підписано: 30 вересня 2018 12:27
Виконано: 6 жовтня 2018 21:43
Сплачено: 6 жовтня 2018 21:43
Ева Ф.
Відгуків: 15
Позитивних: 96%
Створено: 30 вересня 2018 12:05
Підписано: 30 вересня 2018 12:27
Виконано: 6 жовтня 2018 21:43
Сплачено: 6 жовтня 2018 21:43
135633
фахівця
в цій категорії
Розкажіть друзям
Kabanchik.ua надає роботу тисячам українців. Розкажи про нього своїм друзям та отримай плюс у карму!