➖Тема ЕСЕ «Найважливішим продуктом рискового господарства є споживач»
✔️Методичні рекомендації для ЕСЕ :
Загальний обсяг - не більше 15 000 знаків. Змістовна структура роботи: обгрунтування вибору теми та погляду на проблематику; аналітика та передумови ефективності авторської точки зору; висновки та рекомендації.
Висловивши судження будь-якого характеру частіше за все слід потурбуватися про встановленні його істинності. Аналітичні технології обґрунтування суджень, що дозволяють визначити їх істинність називають доказами. Суть таких аналітичних прийомів полягає в тому, що ми певним чином співвідносимо висловлене у судженні з реальністю або з іншими судженнями, істинність котрих не викликає сумнівів. Залежно від способу встановлення істини виділяють два способи існування доказів: безпосередній та опосередкований. Основною формою розвитку знання людини є гіпотеза, під якою розуміють окреме судження чи їх сукупність, істинність котрих в даний момент часу недоведена. Процес розвитку гіпотез умовно можна розділити на дві основні стадії:
1. Висунення гіпотези на основі наявних фактів чи окремих постулатів науки.
2. Перевірка гіпотези, яка передбачає її уточнення чи виправлення.
✔️Тема презентации «підвищення інтенсивності споживання»
➖Методичні рекомендації:
Головні вимоги, у т.ч. тематика і особливості оформлення презентацій, доводяться викладачами до студентів під час лекційних і практичних занять. Робота має містити три розділи:
1) науковий базис та ключові гіпотези визначенної теорії/концепції у вивченні (моделюванні) поведінки споживачів (4-5 слайдів);
2) базові положення і результативність підходів в рамках обраної теорії (4-5 слайдів);
3) маркетингові прийоми, що передбачають використання здобутків теорії у практиці модифікації параметрів поведінки споживачів, їх результативність у конкретних ринкових ситуаціях для вітчизняних і закордонних підприємств (5-6 слайдів).
➕ работа оплачивается по безопасной сделке