Предмет "Брендинг" № 83196

650 грн
Оплата наличными
  1. Преподаватели
  2. Услуги репетиторов
    1. Домашний мастер
    2. Курьерские услуги
    3. Клининговые услуги
    4. Бытовые услуги
    5. Строительные работы
    6. Ремонт техники
    7. Работа в Интернете
    8. Реклама, маркетинг, PR
    9. Логистические и складские услуги
    10. Разработка сайтов и приложений
    11. Услуги для животных
    12. Организация праздников
    13. Услуги тренеров
    14. Услуги красоты и здоровья
    15. Деловые услуги
    16. Автоуслуги
  3. Написание работ
    1. Преподаватели по предметам
    2. Репетиторы иностранных языков
    3. Бюро переводов
    4. Преподаватели музыки
    5. Автоинструкторы
    6. Другие репетиторы
  4. Другое в написании работ
    1. Рефераты
    2. Курсовые
    3. Дипломные
    4. Конспекты
Выполнить 13 декабря 2015
Задание отменено
Складання бренд-програми рекламної стратегії для підприємства/організації (або його товару/послуги) – бренду 1. Виберіть будь-яку торговельну марку (товар або послуга) - бренд, з якою Вам доводилося працювати або з якою Вам цікаво було б працювати. В якості об'єкта аналізу Ви можете вибрати який-небудь товар, послугу або ЗМІ (конкретний журнал, газету, телеканал, радіостанцію, Інтернет-портал). 2. Визначте, які маркетингові цілі (були та має) торгова марка, а також торгові марки, які є її основними конкурентами. 3. Зробіть аудит ринкової ситуації торгової марки і підприємства використовуючи офіційні матеріали підприємства, результати вже проведених маркетингових досліджень (публікації) – кількісні дані, а також власного дослідження -проекті дані – гіпотезу власну-для якісних даних . 4. Сформулюйте бренд-платформу чи запропонуйте корекцію основних характеристик існуючої бренд-платформи торгової марки. 5. Проведіть аналіз та запропонуйте корекцію бренд-індефікації торгової марки. 6. Запропонуйте, як, альтернативну (або скориговану) стратегію розширення бренд-комунікацій на основі проведення їх аналізу Складання креативного брифу втілення рекламної стратегії для підприємства/організації (або його товару/послуги) – бренду Складання бренд-плану втілення рекламної стратегії для підприємства/організації (або його товару/послуги) – бренду Розрахунок оцінки бренду Застосуйте у результаті виконання роботи шаблони інструментарію брендінгу та бренд-менеджменту: побудови карти сприйняття; 25 метрик бренд-аудита (ТМ методологія); «десятка показників» капіталу бренду Д. Аакера; оцінки бренду за JI. Чернатоні («діаграма здоров'я бренду» KPI (Key Performance Indicator)); оцінки бренду за моделлю С. Девіса, М. Дана (оцінка бренда через метрики контактного брендингу та стратегічні метрики); за методом Brand Asset ® Valuator (BAV) міжнародного рекламного агентства Young & Rubicam; методом Ф.Дж. Ле Пла, Л. Паркера; методом EquiTrend компанії Total Research; методом Т. Амблер; методом оцінки сили бренду компанії Interbrand; методом піраміди показників BrandDynamics ™ від компанії Millward Brown та піраміди споживчого капіталу К.Келлера.
Конфиденциальные данные задания (точный адрес, телефон и т.д.) будут доступны после добавления платного предложения