Создать задание

Предмет "Брендинг" № 83196

650 грн
Оплата наличными
  1. Преподаватели
  2. Услуги репетиторов
    1. Домашний мастер
    2. Курьерские услуги
    3. Клининговые услуги
    4. Бытовые услуги
    5. Дизайн
    6. Отделочные работы
    7. Строительные работы
    8. Ремонт техники
    9. Работа в Интернете
    10. Реклама и маркетинг
    11. Логистические и складские услуги
    12. Разработка сайтов и приложений
    13. Услуги для животных
    14. Организация праздников
    15. Услуги тренеров
    16. Услуги красоты
    17. Деловые услуги
    18. Ремонт авто
  3. Написание работ
    1. Преподаватели по предметам
    2. Репетиторы иностранных языков
    3. Бюро переводов
    4. Преподаватели музыки
    5. Автоинструкторы
    6. Другие репетиторы
  4. Другое в написании работ
    1. Рефераты
    2. Курсовые
    3. Дипломные
    4. Конспекты
Выполнить 13 декабря 2015
Задание отменено
Складання бренд-програми рекламної стратегії для підприємства/організації (або його товару/послуги) – бренду 1. Виберіть будь-яку торговельну марку (товар або послуга) - бренд, з якою Вам доводилося працювати або з якою Вам цікаво було б працювати. В якості об'єкта аналізу Ви можете вибрати який-небудь товар, послугу або ЗМІ (конкретний журнал, газету, телеканал, радіостанцію, Інтернет-портал). 2. Визначте, які маркетингові цілі (були та має) торгова марка, а також торгові марки, які є її основними конкурентами. 3. Зробіть аудит ринкової ситуації торгової марки і підприємства використовуючи офіційні матеріали підприємства, результати вже проведених маркетингових досліджень (публікації) – кількісні дані, а також власного дослідження -проекті дані – гіпотезу власну-для якісних даних . 4. Сформулюйте бренд-платформу чи запропонуйте корекцію основних характеристик існуючої бренд-платформи торгової марки. 5. Проведіть аналіз та запропонуйте корекцію бренд-індефікації торгової марки. 6. Запропонуйте, як, альтернативну (або скориговану) стратегію розширення бренд-комунікацій на основі проведення їх аналізу Складання креативного брифу втілення рекламної стратегії для підприємства/організації (або його товару/послуги) – бренду Складання бренд-плану втілення рекламної стратегії для підприємства/організації (або його товару/послуги) – бренду Розрахунок оцінки бренду Застосуйте у результаті виконання роботи шаблони інструментарію брендінгу та бренд-менеджменту: побудови карти сприйняття; 25 метрик бренд-аудита (ТМ методологія); «десятка показників» капіталу бренду Д. Аакера; оцінки бренду за JI. Чернатоні («діаграма здоров'я бренду» KPI (Key Performance Indicator)); оцінки бренду за моделлю С. Девіса, М. Дана (оцінка бренда через метрики контактного брендингу та стратегічні метрики); за методом Brand Asset ® Valuator (BAV) міжнародного рекламного агентства Young & Rubicam; методом Ф.Дж. Ле Пла, Л. Паркера; методом EquiTrend компанії Total Research; методом Т. Амблер; методом оцінки сили бренду компанії Interbrand; методом піраміди показників BrandDynamics ™ від компанії Millward Brown та піраміди споживчого капіталу К.Келлера.
Конфиденциальные данные задания (точный адрес, телефон и т.д.) будут доступны только выбранному исполнителю