Завдання 1
Створи новий проект
Додай спрайти м'яча, жука та кулю
Тепер в тебе 4 спрайти у проекті. Додай коту у розділ "скріпти" подію "Коли спрайт натиснуто" та до неї команду "наступний образ".
Для кота після команди "Наступний образ" додай команду "рухатися 10 кроків". Чи "рухається" кіт коли ти клікаєш мишкою по ньому?
Завдання 2
Для кота додай команди, щоб при натисканні на клавіші "Вгору, Вниз, Ліво, Право" кіт рухався на 10 кроків у потрібному напрямку
Додай м'ячу команди, щоб коли м'яч торкався кота, то відлітав на 10 кроків, та якщо торкався краю, то відбивався
Завдання 3
Зроби так, щоб коли ти натискаєш мишкою на жука, то він малював 10 квадратів Для цього використовуй блоки повторити, підняти та опустити перо, повернути в напрямку або поворот
Завдання 4
Зроби так, щоб при натисканні клавіші "пробіл" жук стріляв клоном кульки, тобто:
При натисканні пробіл повинен створюватись клон кульки
Коли кулька починає як клон, то вона повинна переміститися до жука, потім переміщуватись у напрямку кота, а коли його торкнеться, то зникати