Ця послуга буде ліками від таких болей:
1. Усі звернення по телефону, з facebook, Instagram, Prom.ua та інших майданчиків будуть прийматись в ЄДИНУ базу. Менеджерам більше не знадобиться відкривати декілька різних вкладок чи додатків для спілкування з Клієнтами. Будь-яке звернення буде оброблюватись в одному месенджері.
Наприклад, в один день Ваш Клієнт пише з Facebook, а за декілька годин пише з Instagram, а ввечері телефонує. Усі ці звернення фіксуватимуться в одній картці Клієнта із збереженням історії зверненнь та записами розмов.
2. Більше не треба стояти над Працівником та перепитувати чи всіх Клієнтів продзвонили та які результати. Ви це зможете проконтролювати прямо з дому без додаткового програмного забезпечення.
3. Назвіть вартість однієї успішної продажі. Не рахували? А з Bitrix24 це можна зробити: Ви зможете прослідкувати рух продажів від моменту перегляду реклами у соціальних мережах та торгових майданчиків до моменту успішної купівлі.
4. Є безліч конструкторів сайтів. Самі знаєте, що більшість з них умовно безкоштовні. У Bitrix24 є БЕЗКОШТОВНИЙ конструктор сайту, який прив'язаний до CRM.
5. Досить переписуватись у різних месенджерах з командою - робіть це у єдиному месенджері. А прямо з месенджеру встановіть задачу для колеги. Це виключить "а я не знав", "а я не бачив", "а мені не сказали", "а він мені не передав і я тому нічого не зробив". Припиніть це.
6. "Що ж сказав той Клієнт?.. Чи то блузку, чи то майку?..." - у Bitrix24 записуються УСІ розмови. Таким чином менеджери зможуть не пропустити жодного слова, а Керівник проконтролювати хід спілкування та скерувати напрямки розмов.
7. Робите e-mail розсилку? А як дізнатись який банер у повідомленні найклікабельніший? Bitrix24 навіть візуалізує куди клікали найбільше.
Це все і не тільки можна підключити комплексно по розумній ціні.