Налаштування облікових записів контекстної реклами Google Ads:
- Аудит акаунтів контекстної реклами;
- Написання «продаючих» оголошень, підбір ключових слів, конкурентний аналіз, проходження модерацій;
- Робота з семантикою: аналіз, розширення, мінус-слова;
- Аналітика кампаній: виявлення сильних і слабких сторін, забезпечення правильного розподілу бюджету, масштабування РК;
- Оцінка і коригування стратегій для підвищення ефективності кампаній: ставок, ключових слів, креативів, посадочних сторінок;
- Моніторинг активності конкурентів;
- Управління і контроль за бюджетами в рекламних кабінетах;
- Ведення звітності;
- Розуміння принципів роботи Google Analytics, Google Merchant Center, Google Tag Manager;
- Знання ключових рекламних показників — CPC, CPL, CPA, CTR, ROI;
- Список мінус-слів опрацьовую вручну.