Як оскаржити відгук?

На наш погляд відгук - це бачення користувача по взаємодії за завданням між вами. І для нас важливо дати можливість висловити свою думку з кожного боку угоди. Впевнені, що відгук був залишений на основі відчуттів, тому дуже хочемо, щоб відгук не була каменем спотикання, а можливістю виправити ситуацію.

Якщо ви не згодні з відгуком, рекомендуємо звернутися до іншої сторони угоди для пошуку компромісного рішення.

Адміністрація сайту не в праві видалити відгук без згоди автора або при відсутності доказів його фіктивності.

Для фахівців: якщо ви змогли надати докази фіктивності відгука, то ми зможемо внести в нього зміни впродовж 30 днів з моменту публікації.


Мені залишили відгук, хоча роботи по замовленню не було .

На сервісі є можливість залишати відгуки не тільки про виконану роботу, а й коли робота не відбулася саме через поведінки однієї зі сторін. Якщо користувач погано проявив себе по відношенню до іншої сторони, такий відгук допоможе стати йому краще і в наступний раз не допустити подібні помилки.


Як відновити рейтинг

Відновити рейтинг можливо отримуючи нові позитивні оцінки у відгуках.