Фахівцям Питання по профілю Що таке відсоток успішно виконаних замовлень?

Що таке відсоток успішно виконаних замовлень?

Відсоток успішно виконаних замовлень - це співвідношення виконаних замовлень до загального їх числа. У підрахунку враховуються останні 20 замовлень в категорії, в яких фахівець робив пропозицію. Наприклад, якщо з останніх 20 замовлень ви успішно виконали 16, при цьому зробили 2 відмови самостійно, а ще 2 рази вас відхилив замовник, то відсоток успішно виконаних замовлень складе 80%.

!!! Виконаними і позитивно впливаючими на відсоток виконаних замовлень вважаються замовлення в статусі "Закрито автоматично" і "Закрито замовником".

Показник був введений для можливості ефективно і вигідно будувати роботу на сайті і виробляти стратегію. Він не відображається для замовників і змінюється в залежності від рішення по замовленню.

Середній відсоток успішно виконаних замовлень - це співвідношення виконаних замовлень до загального їх числа. У підрахунку враховуються всі замовлення, розміщені на сервісі, що відносяться до категорії. Цей показник підраховується заздалегідь і виставляється в профілі Як орієнтир.

Переглянути відсоток успішно виконаних замовлень по кожній категорії, в якій були ваші пропозиції, можна у відповідному блоці в правій частині сторінки профілю: Відсоток успішно виконаних замовлень

Середній відсоток успішно виконаних замовлень в категорії відзначається вертикальною відміткою на шкалі, а ваш відсоток - це заповненість шкали. Наприклад, на знімку екрана вище у фахівця відсоток успішно виконаних замовлень в категоріях "Кур'єрські послуги" і "Домашній майстер" вище середнього показника по категорії, а в "Клінінгових послугах" та "Будівельних роботах" - нижче.

Ваше завдання - брати в роботу тільки зрозумілі і добре описані замовлення. Решта замовлень ви можете брати на свій розсуд, але ми не гарантуємо, що ви зможете їх виконати і таким чином підняти свій відсоток. Сервіс не несе ризики за ваше рішення.

У яких випадках знижується відсоток успішно виконаних замовлень?

  • ви відмовилися від виконання замовлення;
  • замовник відхилив вас, як фахівця в замовленні (контакти відкрили або ви, або замовник);
  • деактивація замовлення.

Показник успішності впливає на ранжування профілю на сторінці категорії, порядок отримання розсилки, можливість підвищення оплати за просування, а також статус ТОП-фахівця.

1. ранжування

Значення відсотка успішно виконаних замовлень впливає на внутрішній показник успішності фахівця, від якого залежить ранжування профілю в категорії.

  • Приклад: *

Ви працюєте в категорії "Електрик" і почали активно відмовлятися від замовлень. З останніх семи замовлень ви відмовилися від трьох. Ваш відсоток успішно виконаних замовлень знизився, а в списку фахівців в категорії ви опустились на кілька позицій.

2. Підняття оплати за просування

Якщо відсоток успішно виконаних замовлень нижче середнього, виконавець не зможе піднімати оплату за просування в категорії. Якщо ж вона вже була піднята - розмір оплати за просування зменшується до стандартного в категорії. Як тільки виконавець збільшить відсоток успішно виконаних замовлень, розмір оплати за просування автоматично повернеться до того показника, який був встановлений ним раніше протягом доби.

  • Приклад: *

Ви працюєте в декількох категоріях - "Прибирання квартир" і "Ремонт цифрової техніки". Середній відсоток успішно виконаних замовлень в них відповідно - 60% і 70%. Якщо в категорії "Прибирання квартир" ваш показник опускається нижче 60%, а в категорії "Ремонт цифрової техніки" тримається на високому рівні, тобто вище 70%, ви не зможете піднімати оплату за просування тільки в категорії "Прибирання квартир". У вашому другому напрямку робіт така можливість збережеться.

3. Статус ТОП-фахівця

Якщо відсоток успішно виконаних замовлень опускається нижче середнього по категорії в 2 рази, фахівець втрачає статус ТОП-фахівця.

  • Приклад: *

Знову розглянемо випадок, в якому ви працюєте в двох категоріях - "Прибирання квартир" і "Ремонт цифрової техніки". Середній відсоток успішно виконаних замовлень в них відповідно - 60% і 70%. Якщо в категорії "Прибирання квартир" ваш показник опускається до 30%, а в категорії "Ремонт цифрової техніки" тримається на рівні не нижче 35%, ви втратите статус ТОП-фахівця тільки в категорії "Прибирання квартир". У вашому другому напрямку робіт цей статус збережеться.

4. Блокування профілю в категорії

Якщо ваш відсоток виконаних замовлень стане в 5 разів менше середнього по категорії, ми змушені будемо заблокувати ваш профіль в цій категорії.

Важливо!

Завжди уважно стежте за відсотком виконаних замовлень і не поспішайте відмовлятися від замовлень, які ви взяли в роботу. Наприклад, якщо ви не можете зв'язатися з замовником, постарайтеся передзвонити пізніше або використовувати інші канали комунікації.