Замовникам Замовникам на замітку Як правильно подати заяву в поліцію для отримання компенсації від сервісу?

Як правильно подати заяву в поліцію для отримання компенсації від сервісу?

Якщо протягом 10 днів з моменту прийняття заходів щодо фахівця адміністрацією сайту, він не вийде на зв'язок для вирішення питання з вами, рекомендуємо звернутися в поліцію для подачі заяви за фактом матеріального збитку (збитків понад 500 грн).

Ви можете звернутися до найближчого відділення поліції. Заява має бути оформлено на офіційному бланку з підписом і мокрою печаткою. У тексті заяви обов'язково повинно бути вказано ПІП фахівця, до якого Ви зверталися, і сума матеріального збитку.

На основі такої заяви від сервісу буде зроблена виплата за програмою захисту користувача в грошовому еквіваленті. Максимальна сума виплати - 1000 грн. Заяву необхідно надати в службу підтримки сервісу листом у вигляді фото. Детальніше з умовами отримання компенсації можна ознайомитися перейшовши за посиланням в відповідному розділі.

Виплата за програмою захисту користувача зараховується на баланс профілю на сайті. Ці гроші можна використовувати для оплати наступних послуг або вивести на свою платіжну карту.

Остання функція доступна тільки для власника профілю. Для цього вам необхідно виконати декілька умов:

  • прив'язати карту до профілю (якщо вона ще не прив'язана) *
  • заповнити необхідні поля за посиланням https://kabanchik.ua/ua/cabinet/payout і натиснути кнопку Вивести .

*обов'язкова умова