Logo
UA
Як зв'язатися з фахівцем по замовленню?
Як зв'язатися з фахівцем по замовленню?

Обмін контактами з фахівцем відбувається на сторінці замовлення. Ви зможете побачити номер телефону, електронну пошту, а також почати чат прямо на сайті.

В першу чергу рекомендуємо вам звернути увагу на статус замовлення:

  • очікує фахівця

Цей статус говорить про те, що у замовленні немає призначеного фахівця та обмін контактами на цю мить неможливий.

  • в роботі

За замовленням точно призначений фахівець і його контакти вже відкриті на сторінці замовлення в розділі "Готові виконати". Відкрити своє замовлення можливо в профілі розділ дашборда "В роботі", вкладка Мої замовлення.

  • прострочено

За замовленням не призначено фахівця. Якщо ви з кимось із фахівців працюєте, то необхідно активувати замовлення за допомогою кнопки "Оновити" і повторно вибрати фахівця.

  • закрито автоматично/замовником

Контакти фахівця на замовлення вже приховані, оскільки воно значиться як виконане. Ви можете створити нове замовлення на основі закритого і запропонувати його тому ж фахівцю.

  • очікує підтвердження призначеного фахівця

Замовлення запропоноване фахівцю, але він ще не підтвердив свою згоду його виконувати, тому контакти приховані. Вам необхідно почекати рішення фахівця (30 хвилин). Якщо він не зможе прийняти ваше замовлення в роботу, замовлення стане загальним і система запропонує інших фахівців.

  • скасовано/видалено

Замовлення вже неактивне, тому контакти фахівця приховані. Знайти замовлення можливо тільки за прямим посиланням.