Фахівець прийшов, виконав діагностику, ми навіть дуже приємно з ним поспілкувалися, конфліктів в нас ніяких не виникло (за діагностику ми йому заплатили). Забрав деталь на заміну. Через якийсь час скинув скрін нової деталі, яку збирався замовити ... і все зник. Не відповідає а ні у вайбері (при цьому мої повідомлення світяться як прочитані), а ні на дзвінки. Чекаємо на нього вже місяць. Не знаю навіть, всі інші подробиці на фоні цього виглядають вже якось незначно: пунктуальність кульгає, але для мене це не так важливо, якщо б людина мала більше поваги до замовника і хоча б повідомляла, що вона затримується і орієнтовний час прибуття. Такі речі проговорюю з виконавцями ще до початку виконання завдання і тільки один раз. Якщо виконавець не вважає за потрібне чути прохання, то я більше не нагадую йому про це, не сварю і сприймаю його поведінку вже так як є (тобто з приводу цього ми не конфліктували)
Спасибо Вам большое за Вашу работу!
Я столько фирм обзвонила, многие говорили, что новую деталь изготавливать надо!
Вы нас просто спасли! Еще раз спасибо!