Logo
Як оскаржити відгук?

На наш погляд відгук - це бачення користувача взаємодії у замовленні між вами. І для нас важливо дати можливість висловити свою думку кожній стороні угоди. Впевнені, що відгук залишений на підставі відчуттів, тому дуже хочемо, щоб він був не каменем зіткнення, а можливістю виправити ситуацію.

Якщо ви не згодні з відгуком, рекомендуємо звернутися до іншої сторони угоди для пошуку компромісного рішення.

Адміністрація сайту не видаляє відгук без згоди автора або при відсутності доказів його фіктивності.

Для фахівців: якщо ви змогли надати докази фіктивності відгуку, то ми зможемо змінити його впродовж 30 днів з моменту публікації.


Мені залишили відгук, хоча роботи у замовленні не було .

На сервісі є можливість залишати відгуки не тільки про виконану роботу, а й коли співпраця не відбулася саме через поведінку однієї зі сторін. Якщо користувач погано проявив себе стосовно іншої сторони, такий відгук допоможе стати йому краще і наступного разу не допустити подібні помилки.


Як відновити рейтинг

Відновити рейтинг можливо отримуючи нові позитивні оцінки у відгуках.