Logo
UA
На балансі немає грошей після поповнення
На балансі немає грошей після поповнення

Якщо ви виявили, що по закінченню 72 годин гроші не були зараховані на баланс вашого профілю, рекомендуємо звернутися в службу підтримки сервісу, написавши на пошту [email protected] і вказавши номер платежу (відправляється листом на пошту). Інформація буде перевірена в платіжній системі.

Якщо ви не можете знайти номер платежу, будь ласка, надішліть квитанцію/чек або скріншот виписки з банківського рахунку, які будуть вказувати на поповнення балансу на сервісі.


Список питань
На балансі немає грошей після поповнення

Зараз на Kabanchik.ua
1 321 066Замовників
427 548Фахівців
2 209 897Відгуків
5 544 373Оцінки
3 910 670Замовлень

Розкажіть друзям
Кабанчик надає роботу тисячам українців. Розкажи про нього своїм друзям і отримай плюс в карму!