Закриття замовлень (раніше "Відсоток успішно виконаних замовлень") - це співвідношення виконаних замовлень до загальної їх кількості. У підрахунку враховуються останні 20 замовлень в категорії, в яких фахівець робив пропозицію. Наприклад, якщо з останніх 20 замовлень ви успішно виконали 16, при цьому зробили 2 відмови самостійно, а ще 2 рази вас відхилив замовник, то відсоток успішно виконаних замовлень складатиме 80%.
Показник був введений для можливості ефективно і вигідно будувати роботу на сайті та розробляти стратегію. Він не відображається для замовників і змінюється в залежності від рішення у замовленні.
Які замовлення вважаються виконаними?
Виконаними й такими, що позитивно впливають на відсоток виконаних замовлень, вважаються замовлення в статусі "Закрито автоматично" і "Закрито замовником".
Як підвищити показник?
Для того, щоб показник підвищився, потрібно зменшити кількість неуспішних замовлень (які не були виконані).
Я виконав замовлення, а показник не став вище. Чому?
Одне виконане замовлення могло не витіснити замовлення з відмовою з останніх 20-ти замовлень, тому показник залишився без змін. Деталі на картинці нижче:
Норма (середній показник закриття замовлень) - це співвідношення виконаних замовлень до загального їх числа. У підрахунку враховуються всі замовлення, розміщені на сервісі, що належать до категорії. Цей показник розрахований був заздалегідь і виставлений в профілі як орієнтир.
Закриття замовлень по кожній категорії можна перевірити у відповідному блоці в правій частині сторінки профілю.
У цьому блоці відображається ваш показник Закриття замовлень в певній категорії та середній по сервісу.
Що означають різні кольори?
Зелений колір - з вашим показником все гаразд! :)
Жовтий колір - вам потрібно звернути увагу на обрану категорію, тому що показник наближається до крайньої точки норми.
Червоний колір - показник нижче норми. Ви не зможете піднімати оплату за просування в цій категорії, можете втратити статус ТОП-фахівця.
Хочу знати деталі по своїй основній категорії! Де це подивитися?
У блоці показника вам потрібно натиснути на назву категорії. Після цього у вас з'явиться сторінка з вашою особистою статистикою, де ви зможете побачити скільки у вас успішних (закритих) і неуспішних (відхилених) замовлень, поради по роботі з показником, а також 20 останніх замовлень, які беруть участь у формуванні статистики.
У яких випадках знижується показник Закриття замовлень?
- ви відмовилися від виконання замовлення;
- замовник скасував вас, як фахівця в замовленні (контакти відкрили або ви, або замовник);
- деактивація замовлення.
Важливо!
Завжди уважно стежте за показником закриття і не поспішайте відмовлятися від замовлень, які ви взяли в роботу. Наприклад, якщо ви не можете зв'язатися з замовником, намагайтеся передзвонити пізніше або використовувати інші канали комунікації.
Цей показник більше не буде впливати на можливість підняття оплати за доступ в категорії та статус ТОП-фахівця.
Критичне значення показника Закритих Замовлень призведе до тимчасового блокування категорії, але ви будете мати можливість виправити ситуацію.
Як показник впливатиме на роботу?
Для кожної категорії є своя норма показника закриття замовлень. Якщо ваш показник стає нижчим за норму, ваш профіль буде заблоковано в категорії на певний період.
- Перше блокування триває 3 дні. Після цього періоду показник знову стає 100%.
- Якщо ваш відсоток повторно опустився нижче норми, профіль заблокується на 7 днів, а показник знову стане 100%.
- При подальших пониженнях показника нижче норми, категорія буде заблокована назавжди.
Читайте далі:
Розрахунок показника "Закриття замовлень" у нових користувачів