Logo
UA
Як заперечити замовлення, яке впливає на показник Закриття Замовлень?
Як заперечити замовлення, яке впливає на показник Закриття Замовлень?

Іноді буває так, що ви не можете виконати замовлення з причин, які не залежать від вас. Є два типи причин, з яких успішна робота у замовленні неможлива: робочі моменти та інші.

До робочих моментів ми відносимо:

  • замовник захотів розглянути пропозиції від інших фахівців;
  • замовнику не підійшла ціна, яку ви озвучили;
  • вам не сподобалися умови, на яких замовник пропонує співпрацю тощо.

До інших причин ми відносимо:

  • ви не змогли зв'язатися із замовником, коли були призначені спеціалістом на замовлення протягом 2-х днів (в різних каналах комунікації);
  • замовнику робота вже не актуальна на момент, коли ви подали пропозицію для виконання замовлення.

Для причин, які не пов'язані з робочими моментами, ми зробили можливість оскаржити замовлення, щоб він не впливав на показник Закриття Замовлень.

До 22.09.22 ця можливість була доступна лише у застосунку "Робота Kabanchik.ua". Тепер ви можете це робити і в веб-версії сервісу.


Як скористатися цією опцією?

Крок 1: Зайти в функціонал Оскарження

Веб-версія

Щоб перейти в функціонал оскарження у веб-версії сайту, потрібно обрати необхідну категорію в частині "Закриття замовлень" (цей блок знаходиться справа у вкладці *Налаштування профілю")

Заперечити 1

Застосунок

Щоб оскаржити замовлення в застосунку, потрібно перейти у вкладку Закриття Замовлень (Профіль -> Статистика -> Закриття Замовлень) та знайти замовлення у переліку тих, що впливають на показник (останні 20 штук).

Крок 2: Біля необхідного замовлення потрібно натиснути кнопку "Оскаржити" / "Заперечити"

Веб-версія

Заперечити 1

Застосунок

Заперечити 1

Крок 3: Переконайтеся, що причина відповідає тим, які вказані перед полем введення тексту.

Крок 4: У полі введення тексту слід описати ситуацію, що сталася.

Крок 5: Додати фотографії, що підтверджують описану ситуацію. Наприклад, якщо замовник не виходить на зв'язок, потрібно відправити скріншот із телефонної книги, що ви намагалися з ним зв'язатися кілька разів, а також листування з месенджера, де видно номер, якому ви писали. Просимо використовувати кілька каналів зв'язку для комунікації із замовником, а не один.

Веб-версія

Заперечити 2

Застосунок

Заперечити 2

Крок 6: Натиснути кнопку "Надіслати".

Крок 7: Чекати на рішення Адміністрації, яке вам прийде у вкладку "Повідомлення" протягом доби :)

Важливо! Переконливе прохання не просити замовників писати в підтримку, щоб вони вплинули на ваш показник Закриття Замовлень, оскільки така нав'язливість може викликати негативну реакцію щодо сервісу. Ви можете самостійно це зробити завдяки новій функції.

Що ще важливо розуміти?

  1. Якщо менеджери сервісу ухвалять рішення про те, що замовлення більше не впливає на показник – вам прийде відповідне повідомлення у профіль.

  2. Якщо Адміністрація відхиляє ваш запит на заперечення, у вкладці "Повідомлення" відображатиметься причина.

  3. Якщо ви не знайшли замовлення, яке хочете оскаржити, на вкладці "Закриття Замовлень", то воно не впливає на ваш показник :)


Список питань
Як заперечити замовлення, яке впливає на показник Закриття Замовлень?

Зараз на Kabanchik.ua
1 315 819Замовників
426 179Фахівців
2 198 797Відгуків
5 517 054Оцінки
3 892 026Замовлень

Розкажіть друзям
Кабанчик надає роботу тисячам українців. Розкажи про нього своїм друзям і отримай плюс в карму!