Іноді буває так, що ви не можете виконати замовлення з причин, які не залежать від вас. Є два типи причин, з яких успішна робота у замовленні неможлива: робочі моменти та інші.
До робочих моментів ми відносимо:
- замовник захотів розглянути пропозиції від інших фахівців;
- замовнику не підійшла ціна, яку ви озвучили;
- вам не сподобалися умови, на яких замовник пропонує співпрацю тощо.
До інших причин ми відносимо:
- ви не змогли зв'язатися із замовником, коли були призначені спеціалістом на замовлення протягом 2-х днів (в різних каналах комунікації);
- замовнику робота вже не актуальна на момент, коли ви подали пропозицію для виконання замовлення.
Для причин, які не пов'язані з робочими моментами, ми зробили можливість оскаржити замовлення, щоб він не впливав на показник Закриття Замовлень.
До 22.09.22 ця можливість була доступна лише у застосунку "Робота Kabanchik.ua". Тепер ви можете це робити і в веб-версії сервісу.
Як скористатися цією опцією?
Крок 1: Зайти в функціонал Оскарження
Веб-версія
Щоб перейти в функціонал оскарження у веб-версії сайту, потрібно обрати необхідну категорію в частині "Закриття замовлень" (цей блок знаходиться справа у вкладці *Налаштування профілю")
Застосунок
Щоб оскаржити замовлення в застосунку, потрібно перейти у вкладку Закриття Замовлень (Профіль -> Статистика -> Закриття Замовлень) та знайти замовлення у переліку тих, що впливають на показник (останні 20 штук).
Крок 2: Біля необхідного замовлення потрібно натиснути кнопку "Оскаржити" / "Заперечити"
Веб-версія
Застосунок
Крок 3: Переконайтеся, що причина відповідає тим, які вказані перед полем введення тексту.
Крок 4: У полі введення тексту слід описати ситуацію, що сталася.
Крок 5: Додати фотографії, що підтверджують описану ситуацію. Наприклад, якщо замовник не виходить на зв'язок, потрібно відправити скріншот із телефонної книги, що ви намагалися з ним зв'язатися кілька разів, а також листування з месенджера, де видно номер, якому ви писали. Просимо використовувати кілька каналів зв'язку для комунікації із замовником, а не один.
Веб-версія
Застосунок
Крок 6: Натиснути кнопку "Надіслати".
Крок 7: Чекати на рішення Адміністрації, яке вам прийде у вкладку "Повідомлення" протягом доби :)
Що ще важливо розуміти?
Якщо менеджери сервісу ухвалять рішення про те, що замовлення більше не впливає на показник – вам прийде відповідне повідомлення у профіль.
Якщо Адміністрація відхиляє ваш запит на заперечення, у вкладці "Повідомлення" відображатиметься причина.
Якщо ви не знайшли замовлення, яке хочете оскаржити, на вкладці "Закриття Замовлень", то воно не впливає на ваш показник :)