Logo
UA
Як виправити відгук, якщо фахівець готовий усунути зауваження?
Як виправити відгук, якщо фахівець готовий усунути зауваження?

На даний момент, якщо ви залишилися незадоволені якістю виконання замовлення і залишили фахівцю негативний відгук з оцінкою 3 і нижче за показником "Якість", у фахівця буде шанс виправити ситуацію, що склалася і з допомогою функціоналу сайту дати вам можливість виправити відгук.

!!! Якщо фахівець не встиг зреагувати на ваш негативний відгук у зазначений нижче термін, але виправив роботу, то змінити відгук до нього можливо за допомогою служби підтримки сервісу.

Після додавання відгуку, у фахівця буде рівно 24 години, щоб зреагувати на ваші зауваження та повідомити про готовність усунути похибки в своїй роботі. Після реакції фахівця, вам на пошту буде вислано відповідне повідомлення, а фахівцю протягом 7 днів будуть доступні ваші контакти для зв'язку з вами, щоб обговорити час і способи виправлення недоробок в замовленні.

Якщо фахівець виправив всі погрішності і ви залишилися задоволені роботою, ви можете виправити свій відгук і оцінку. Для цього на сторінці замовлення натисніть кнопку " Змінити відгук ":

Змінити відгук

Якщо фахівець не готовий виправляти погано виконану роботу, ви можете звернутися в службу підтримки сервісу [email protected] для вирішення ситуації.


Читайте далі:

Які гарантії надає сервіс

Які завдання можна створювати

Що робити після виконання замовлення