Проаналізуйте роботу інформаційних агентств − світового, всеукраїнського, регіонального − за такими параметрами:
1) оцініть зручність користування меню/рубрикацією; систематичність
оновлення «новинної стрічки»; як реалізована мультимедійність;
2) визначте, який «порядок денний» формують агентства (за обрані вами
хронологічні межі);
3) оберіть хронологічні межі та тематичний вектор для аналізу (прикл.
27.04-28.04, політика) та визначте:
− відповідність матеріалів стандартам об’єктивності/повноти/достовірності/
відокремлення фактів від коментарів;
− тональність новин;
− індекс згадування ньюсмейкерів;
− заголовки у матеріалах: чи привертають увагу/які є зауваження до заго-
ловків (за потреби: як би ви замінили заголовки до матеріалів).
4) Додатково при аналізі світового інформаційного агентства: за обра-
ний вами період для аналізу визначте тональність повідомлень стосовно си-
туації в Україні.