Гарантії та безпека

Безпека виконання ваших замовлень – пріоритетне завдання нашого сервісу.

Ми дуже серйозно ставимося до процесу перевірки наших Фахівців. Перед тим, як отримати статус "Перевірений", всі Фахівці проходять ретельну перевірку нашими менеджерами служби підтримки, яка складається з наступних етапів:

Підтвердження номера мобільного телефону
Підтвердження email-пошти
Перевірка даних ID-картки чи паспорта
Підтвердження фото профілю

Рейтинг та відгуки попередніх Замовників

На нашому сайті реалізована система рейтингу та відгуків. Завдяки реальним відгуками попередніх замовників ви можете перевірити сумлінність та відповідальність кожного Фахівця.

Чим більше якісно виконаних замовлень — тим вище рейтинг! Тому відповідальні замовлення довіряйте тільки Фахівцям з хорошими відгуками та високим рейтингом.

Програма захисту Замовників

Команда сервісу Kabanchik.ua докладає всі зусилля для забезпечення безпеки всіх замовлень, але гарантувати повну відсутність ризику неможливо, так як укладення угоди відбувається безпосередньо між Замовниками та Фахівцями.

Тому нами була розроблена спеціальна програма лояльності — Програма захисту, яка передбачає можливість для Замовників, що постраждали від несумлінних Фахівців, претендувати на компенсацію до 1 000 грн (до 5 000 грн для замовлень у категорії «Збірка меблів IKEA») за одним замовленням, створеним на сервісі Kabanchik.ua.

Після розгляду звернення Замовника Адміністрація сервісу Kabanchik.ua приймає рішення щодо можливості надання компенсації.

Звертаємо вашу увагу, що заяви щодо якості виконання заявки фахівцем не розглядаються Адміністрацією Сайту.

Умови участі в Програмі захисту Замовників

Для участі у Програмі захисту Замовників повинні бути дотримані наступні умови:

  • Угода між Замовником та Фахівцем була укладена за допомогою замовлення, створеного на сайті Kabanchik.ua. Угода між замовником та фахівцем повинна бути укладена тільки за допомогою замовлення, створеного на сайті Kabanchik.ua.
  • До виконання замовлення приступив Фахівець, який підписався на замовлення на сайті.
  • Замовник може надати фото або скановану копію заяви до правоохоронних органів у зв'язку з діями Фахівця по замовленню. У заяві необхідно вказати дані про Фахівця, які доступні на сервісі Kabanchik.ua та суму заподіяної шкоди. Також необхідно надати талон-повідомлення, що підтверджує прийняття вашої заяви або витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань.
  • Замовник не отримував компенсацію від сервісу Kabanchik.ua протягом останніх 90 днів.

Коли Замовник не зможе скористатися Програмою захисту Замовників?

  • Замовлення, що є предметом угоди, було створено з порушенням правил сервісу Kabanchik.ua.
  • Місце виконання замовлення перебуває за межами України.
  • В результаті дій Фахівця відсутні прямі матеріальні збитки у Замовника та/або Замовник відмовляється надати підтвердження завданих збитків.
  • Замовник звернувся за компенсацією через 30 календарних днів після дати закриття замовлення.
  • Замовник звернувся за замовленням, яке перебуває в статусі "Скасовано", "Прострочено" чи "Видалено модератором".
  • Користувач отримував компенсацію від сервісу Kabanchik.ua в останні 90 днів.

Безпечна робота на нашому сервісі — важлива частина процесу

Одне з пріоритетних завдань для нас — безпека наших користувачів. На даний момент ми можемо запропонувати такі гарантії з нашої сторони:

Підтверджений номер мобільного телефону Замовника.
Можливість оплатити послуги через сайт («Безпечна угода»).
Система рейтингу та реальні відгуки про Замовника від Фахівців, які з ним співпрацювали.

Програма захисту Фахівців

Ми докладаємо всіх зусиль, щоб забезпечити максимально комфортний та безпечний процес виконання замовлень для наших Фахівців, але гарантувати повну відсутність ризику неможливо.

Задля убезпечення наших користувачів, ми розробили програму лояльності — Програма захисту Фахівців. Вона передбачає можливість для перевірених майстрів сервісу, які не отримали оплату за надану послугу, претендувати на компенсацію до 1 000 грн за одним замовленням, створеним на сервісі Kabanchik.ua.

Після розгляду звернення Фахівця Адміністрація сервісу Kabanchik.ua приймає рішення щодо можливості надання компенсації.

Умови участі в Програмі захисту Фахівців

Для участі в Програмі захисту Фахівців повинні бути дотримані наступні умови:

  • Замовлення, за яким Фахівець хоче отримати компенсацію, створене на сайті Kabanchik.ua і закріплене за ним (Фахівець підписався на замовлення був обраний для виконання роботи, описаної в заявці).
  • Після дати підписки на замовлення минуло не більше 30 днів.
  • Замовник не виходить на зв'язок більше 10 днів по всіх каналах зв'язку: не відповідає по телефону, на СМС повідомлення, електронні листи та у месенджерах.
  • Місце виконання замовлення - Україна.
  • Фахівець виконав замовлення в повному обсязі і з боку Замовника не було зауважень.
  • Фахівець може надати фото або скановану копію заяви у правоохоронні органи у зв'язку з діями Замовника по замовленню. У заяві необхідно вказати дані Замовника, які доступні на сервісі Kabanchik.ua та суму заподіяної шкоди. Також необхідно надати талон-повідомлення, що підтверджує прийняття заяви або витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань.
  • Фахівець готовий пред'явити докази виконання замовлення.
  • Замовник знає про виконання замовлення Фахівцем (ви зв'язалися з Замовником та підтвердили готовність виконати замовлення).
  • Фахівець не отримував компенсацію від сервісу Kabanchik.ua за останні 90 днів.
  • Якщо Фахівець заявляє про використання власних коштів при виконанні замовлення, йому необхідно надати документальні підтвердження таких витрат (чек, квитанція тощо)