Logo
UA

Гарантії та безпека

safety
Безпека виконання ваших замовлень – пріоритетне завдання нашого сервісу.Ми дуже серйозно ставимося до процесу перевірки наших Фахівців. Перед тим, як отримати статус "Перевірений", всі Фахівці проходять ретельну перевірку нашими менеджерами служби підтримки, яка складається з наступних етапів:
Підтвердження номера мобільного телефону
Перевірка документів
Підтвердження email-пошти
Підтвердження фото профілю
Рейтинг та відгуки попередніх ЗамовниківНа нашому сайті реалізована система рейтингу та відгуків. Завдяки реальним відгуками попередніх замовників ви можете перевірити сумлінність та відповідальність кожного Фахівця.Чим більше якісно виконаних замовлень — тим вище рейтинг! Тому відповідальні замовлення довіряйте тільки Фахівцям з хорошими відгуками та високим рейтингом.
reviews
reviews
Програма захисту ЗамовниківКоманда сервісу Kabanchik.ua докладає всі зусилля для забезпечення безпеки всіх замовлень, але гарантувати повну відсутність ризику неможливо, так як укладення угоди відбувається безпосередньо між Замовниками та Фахівцями.Тому нами була розроблена спеціальна програма лояльності — Програма захисту, яка передбачає можливість для Замовників, що постраждали від несумлінних Фахівців, претендувати на компенсацію. Розмір компенсації не може перевищувати 1000грн.Після розгляду звернення Замовника Адміністрація сервісу Kabanchik.ua приймає рішення щодо можливості надання компенсації.Звертаємо вашу увагу, що заяви щодо якості виконання заявки фахівцем не розглядаються Адміністрацією Сайту.Звертаємо увагу, що виплати за Програмою захисту користувачів є додатковим благом і оподатковується відповідно до розділу IV Податкового кодексу України.
Умови участі в Програмі захисту ЗамовниківДля участі у Програмі захисту Замовників повинні бути дотримані наступні умови:
  • Угода між Замовником та Фахівцем була укладена за допомогою замовлення, створеного на сайті Kabanchik.ua. Угода між замовником та фахівцем повинна бути укладена тільки за допомогою замовлення, створеного на сайті Kabanchik.ua.
  • До виконання замовлення приступив Фахівець, який підписався на замовлення на сайті.
  • Замовник може надати фото або скановану копію заяви до правоохоронних органів у зв'язку з діями Фахівця по замовленню. У заяві необхідно вказати дані про Фахівця, які доступні на сервісі Kabanchik.ua та суму заподіяної шкоди. Також необхідно надати талон-повідомлення, що підтверджує прийняття вашої заяви або витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань.
  • Замовник надає скан- або фотокопії паспорту та довідки про присвоєння коду РНОКПП (якщо у користувача немає інформації про код РНОКПП у паспорті), а також довідку з банку, яка містить інформацію про банківський рахунок та номер карти Замовника.
  • Замовник не отримував компенсацію від сервісу Kabanchik.ua протягом останніх 90 днів.
Коли Замовник не зможе скористатися Програмою захисту Замовників?
  • Замовлення, що є предметом угоди, було створено з порушенням правил сервісу Kabanchik.ua.
  • Місце виконання замовлення - за межами України або на тимчасово окупованих територіях.
  • В результаті дій Фахівця відсутні прямі матеріальні збитки у Замовника та/або Замовник відмовляється надати підтвердження завданих збитків.
  • Замовник звернувся за компенсацією через 30 календарних днів після дати закриття замовлення.
  • Замовник звернувся за замовленням, яке перебуває в статусі "Скасовано", "Прострочено" чи "Видалено модератором".
  • Користувач отримував компенсацію від сервісу Kabanchik.ua в останні 90 днів.