Тема курсової роботи - Лексико-граматичні та стилістичні особливості англомовних рекламних слоганів: діахронічний та перекладознавчий аспекти. Обсяг - 30-35 сторінок. Унікальність 90%.
Курсова може складатися з двох/трьох розділів. Перший розділ - теоретичний, другий та третій - практичні. Обсяг - 30-35 сторінок. 30-35 джерел у списку літератури. Теоретичних.Джерела ілюстративного матеріалу нумеруються окремо. Обов'язковою є наявність вступу та висновків до розділів і загальних висновків. В якості практичного матеріалу бажано обирати нові твори, газетні чи журнальні статті.... У теоретичному розділі на кожній сторінці має бути 2-3 посилання. Не можна посилатися на одне джерело на 3-4 сторінках, оскільки це також вважається плагіатом. Ви повинні подати огляд теоретичних та наукових праць, тому 3-4 сторінки, які присвячені 1 джерелу,вважаються плагіатом.