Нужен человек с базовым знанием английского языка.
Зона ответственности - клиентская поддержка по emаil. (Переписка на английском языке. Есть возможность подучить/подтянуть язык, так как общение не живое и не по телефону, а только текст.)
Удаленно, начнём с небольшой загрузки, потом три часа в день или полная занятость.
Обязательно укажите ссылки на ваши профили в соцсетях и напишите сделанное тестовое задание. Тестовое задание не проверяет ваши знания, а только требует умения найти решение в интернете самостоятельно и разобраться с мелкими задачами.
Тестовое задание:
[A]:
Please create a google spreadsheet with three columns:
- emаil
- name
- status (with dropdown format of cells. Dropdown options: "new"/"active"/"not active")
Do the following:
1. Enter couple test rows with some random information to that spreadsheet
2. Do the "Conditional Formatting" where a row with a data is yellow if it has the Status "new", green - if "active", red - if "not active".
Please provide a link to that spreadsheet.
[B]:
You are writing an emаil to a customer that stopped using our services 6 months ago.
Try to get it back. Write 3 variants of an emаil to that customer.
Feel free to find and modify emаil templates from the internet.
[С]:
You are working as a Support Manager in a company.
Please answer to the following customer request:
- I sent you a previous emаil 3 days ago and still no response... Why your answers take so long?