Глава 2. Маркетинговий потенціал ПАТ " МАКАРОННА ФАБРИКА "
2. 1 Організаційно - економічна характеристика та фінансово-господарський стан ПАТ "МАКАРОННА ФАБРИКА " ( отредактировать )
2. 2 Аналіз ринку і можливостей підприємства ( отредактировать)
2. 3 Оцінка маркетингового потенціалу підприємства та наявної стратегії його розвитку (написать )
Розділ 3. Стратегічні напрями розвитку та шляхи підвищення ефективності використання маркетингового потенціалу ПАТ "Хмельницька макаронна фабрика"
3.1. Статегія ефективного використання маркетингового потенціалу ПАТ "Хмельницька макаронна фабрика"
3.2. Напрями та шляхи розвитку маркетингового потенціалу "Хмельницька макаронна фабрика"
3.3. Основні заходи щодо підвищення ефективності використання маркетингового потенціалу підприємства.