За джерелами Інтернету підібрати приклади конкретних компаній 4-5(вітчизняних або зарубіжних), що використовують певні способи проникнення на зарубіжний туристичний ринок.
способи проникнення на зарубіжний туристичний ринок
1. Випуск продукції у власній країні – експорт
1.1. Прямий і непрямий експорт
1.2. Посередники в експорті
- прості посередники
- повірені посередники
- комісіонери
- дистриб’ютори
2. Випуск продукції за кордоном на власних підприємствах компанії
2.1. Підприємство спільного володіння (Company co-ownership)
2.2. Прямі зарубіжні інвестиції прямі (Foreign direct investments)
2.2.1. Міжнародний лізинг (International leasing)
3. Випуск продукції за кордоном на незалежних підприємствах
3. 1. Ліцензування (Licensing)
3.1.1. Франчайзинг (Franchising)
4. Виробництво за контрактом (Production contract)
5. Управління за контрактом (Management contract)