Контрольна робота виконується для готелю.
Зміст контрольної роботи
1. Коротка (до 1 стор.) характеристика підприємства (товару або послуг що надаються)
2. Дати детальну характеристику послузі, що обрані для виконання роботи.
3. Сформулювати профіль споживача
4. Визначити фактори, що впливають на поведінку споживача в процесі придбання послуги (товару).
5. Навести перелік інформації, що необхідна для прийняття рішень споживачем. Навести опис типової ситуації здійснення покупки послуги (товару) споживачем.
6.Розрахувати потенційну ємність даної послуги (товару) в натуральному і грошовому вираженні.
7. Проаналізувати форми впливу на споживача в референтних групах та обґрунтувати, як це може бути використано компанією при плануванні комплексу маркетингу.
8. Визначити можливі напрями безперервних інновацій даної послуги (товару).
9. Проаналізувати фактори, що впливають на дифузію інновацій відносно даної послуги (товару).
10. Обґрунтувати рішення в сфері маркетингових комунікацій, що можуть прискорити дифузію інновацій відносно даної послуги (даного товару).