Індивідуальне практичне завдання передбачає:
- обрати приклад друкованої реклами на власний розсуд. У кожного
студента приклад друкованої реклами має бути свій і обов’язково
додаватися до контрольної роботи!
? провести аналіз обраного рекламного повідомлення щодо його
психологічного впливу на споживача.
Обов’язковим у практичному завданні є висвітлення таких питань
(відповідно до обраної реклами):
1. Яким є обране рекламне повідомлення для споживача
(інформативним, інформаційним, емоційним, комбінованим)?
2. Який спосіб формування образу товару застосовано
(акцентування, гіперболізація, контамінація)?
3. Який вид психологічного впливу переважає у обраному прикладі
(навіювання, переконання, наслідування тощо)?
4. Який вид (види) асоціацій застосовуються: подібні, суміжні,
контрастні?
5. Які види мотивацій застосовуються у обраному прикладі реклами?
Проаналізуйте, чи всі можливі мотиви використанні у Вашому рекламному
повідомленні?
Відповідь на практичне завдання має бути обґрунтованою.
Наприкінці необхідно вказати використану літературу.