Operating systems (Windows & Linux), databases (MsSQL, Oracle), networking (OSI model, TCP\IP), programming basics( C++, Java or C#);
Английский – B2-C2, fluent (не ниже Upper-Intermediate)
Обязанности
Supporting incoming issues from customers through phone, Zendesk ticket system and email;
Supporting customers around the world, mostly all the issues are in English;
Providing consultative advice to customers related to usage/ software products for developers;
Resolve product issues by clarifying the customer's complaint; determining the cause of the problem; selecting and explaining the best steps to solve the problem;
Preparing customer's requests for escalation to the neхt level of support;
Preparing articles to Knowledge Base;
Follow communication procedures, guidelines and policies.
Предыдущий опыт в тестировании, свои пет\фриланс проекты на программировании, опыт администратора Windows Server
Мы предлагаем
- Официальное оформление по трудовой книге
- 28 календарных дней отпуска, полное покрытие больничных
- До 10% ежеквартальный бонус при условии выполнения коммерческих целей (10% от ежемесячной зп суммируется за 3 месяца и выплачивается по завершению финансового квартала) - 70% бонуса, - личные KPI, 30% - shared part
- Оплата 2 раза в месяц: 22 число – аванс, 7 число – остаток за предыдущий месяц
- Мед.страховка после испытательного срока;
- 50% компенсационный пакет на курсы английского языка и спортзала;